COACHING MENEDŻERSKI, CZYLI MENEDŻER W ROLI COACHA

3,250.00 

Produkt dostępny na zamówienie

COACHING MENEDŻERSKI, CZYLI MENEDŻER W ROLI COACHA

Cena
3,250.00 

Coaching Menedżerski to dedykowane szkolenie tylko dla absolwentów Akademii Menedżera Śląskiej Organizacji Szkoleniowej. Program szkoleniowy powstał w wyniku analizy potrzeb szkoleniowych oraz wypracowanych wniosków z uczestnikami dotychczasowych edycji szkoleń Akademia Menedżera. Jest swoistą kontynuacją i sposobem na przekazanie dodatkowej wiedzy i umiejętności aby kadra menedżerska jeszcze skuteczniej zrealizowała swoje zadania, dbając jednocześnie o swoje zespoły i efektywność przedsiębiorstw!

Coaching jest młodą, ale zyskującą coraz większą popularność dziedziną rozwoju osobistego i zawodowego. Niestety do coachingu przylgnęło wiele nieprawdziwych i często absurdalnych określeń. W niektórych firmach słowa takie jak „coaching”, „coach” czy „coachowanie” wywołują uśmiechy politowania, albo nawet awersję. Dzieje się tak dlatego, że „coachingiem” nazywane bywają takie metody wpływania na pracowników, które nie dość, że z profesjonalnym coachingiem nie mają nic wspólnego to jeszcze wypaczają jego podstawowe założenia i idee.

 
Szkolenie „Coaching menedżerski, czyli menedżer w roli coacha” przeznaczone jest dla tych wszystkich, którzy poznać tę niezwykłą metodę rozwoju oraz wykorzystać ją w zarządzaniu zespołami. W czasie szkolenia uczestnicy nie tylko dowiedzą się czym jest, a czym nie jest coaching, ale przede wszystkim dowiedzą się jak prowadzić rozmowy coachingowe z pracownikami i poznają kilka najpopularniejszych schematów takich rozmów. Czterodniowe szkolenia zostało pomyślane jako kontynuacja „Akademii Menedżera”, w której temat coachingu został zaledwie zasygnalizowany. W „Coachingu menedżerskim” zaś zostanie rozwinięty, pogłębiony i usystematyzowani, by służyć jako doskonałe narzędzie pracy menedżerskiej ukierunkowanej na rozwój poszczególnych pracowników i całych zespołów.

Dla kogo to szkolenie menedżerskie?

  • Szkolenie dedykowane jest do absolwentów cyklu szkoleniowego “Akademia Menedżera”. Jeśli więc jesteście Państwo zainteresowani wzięciem udział w szkoleniu “Coaching Menedżerski” zapraszamy w pierwszej kolejności tej ścieżki szkoleniowej na 6 dniowe szkolenie “Akademia Menedżera”

Korzyści z udziału szkoleniu "Coaching Menedżerski":

  • Zdobycie wiedzy na temat zarządzania zespołem
  • Poprawa zdolności komunikacyjnych
  • Nabycie wiedzy dotyczącej motywacji (ze szczególnym uwzględnieniem motywatorów pozafinansowych)
  • Nabycie i rozwiniecie umiejętności dostrzegania i poszanowania własnych i cudzych granic
  • Wzmocnienie postawy asertywnej
  • Zwiększenie efektywności podległych zespołów
  • Nabycie wiedzy na temat rodzajów konfliktów i sposobów ich rozwiązywania

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

COACHING MENEDŻERSKI, CZYLI MENEDŻER W ROLI COACHA

Kod usługi szkoleniowej

O/CM4/A/4/WT

Termin rozpoczęcia szkolenia

Miejsce szkolenia:

Szkoleniowiec:

Aktualna cena:

3,250.00 

Certyfikat Dekra Sus 2 0 - Slaska Organizacja Szkoleniowa_600

Program szkolenia.

2 zjazdy po 2 dni szkoleniowe. Łącznie 32 godziny szkoleniowe.

DZIEŃ 1 z 4

MODUŁ I – WPROWADZENIE DO COACHINGU MENEDŻERSKIEGO

  • Definicje coachingu
  • Cele coachingu z perspektywy firmy
  • Korzyści z coachingu w firmie
  • Niewspierające przekonania dotyczące coachingu
  • Coaching menedżerski
  • Coachingowy styl zarządzania

MODUŁ II – MENEDŻER W ROLI COACHA

  • Postawa – kim jest, a kim nie jest menedżer posługujący się technikami coachingowymi
  • Wiedza i umiejętności
  • Przekonania wielkiego szefa a przekonania menedżera-coacha
  • 10 przykazań menedżera w roli coacha
  • 10 zasad menedżera w roli coacha

MODUŁ III – KONSTRUOWANIE EFEKTYWNEGO CELU I USTALANIE KONTRAKTU

  • Model SMART w kontekście coachingu
  • Dodatkowe cechy celu SMART
  • Etapy realizowania celu (cel-efekt-plan)
  • Kontrakt coachingowy

DZIEŃ 2 z 4

MODUŁ IV – SZTUKA ZADAWANIA PYTAŃ I PRZEKAZYWANIA FEEDBACKU W PROCESIE COACHINGU MENEDŻERSKIEGO

  • Cel pytań w coachingu
  • Zasada jednego pytania
  • Pytania z mocą
  • Przekazywanie feedbacku
  • Pytania zamykające sesję

MODUŁ V – PRACA NA ZASOBACH KLIENTA

  • Jak dokonują się zmiany?
  • Zasoby klienta jako fundament zmiany w coachingu
  • Analiza pola sił (wg Kurta Lewina)
  • Analiza SWOT w coachingu

MODUŁ VI – MODEL GROW

  • Wprowadzenie do modelu
  • Konstruowanie przykładowych pytań w modelu GROW
  • Prowadzenie sesji zgodnych z modelem GROW

DZIEŃ 3 z 4

MODUŁ VII – MODEL SCORE

  • Wprowadzenie do modelu
  • Konstruowanie przykładowych pytań w modelu SCORE
  • Prowadzenie sesji zgodnych z modelem SCORE

MODUŁ VII – MODEL GROW

  • Wprowadzenie do modelu
  • Konstruowanie przykładowych pytań w modelu GROW
  • Prowadzenie sesji zgodnych z modelem GROW

DZIEŃ 4 z 4

MODUŁ IX – MODEL STORM

  • Wprowadzenie do modelu
  • Konstruowanie przykładowych pytań w modelu STORM
  • Prowadzenie sesji zgodnych z modelem STORM

MODUŁ X – STRATEGIA WALTA DISNEYA

  • Wprowadzenie do modelu
  • Konstruowanie przykładowych pytań w strategii W. Disneya
  • Prowadzenie sesji zgodnych ze strategią W. Disneya

HARMONOGRAM GODZINOWY

DZIEŃ 1 – 4

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych każdego dnia: 8

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 32

Kto poprowadzi szkolenie?

dr Wiktor Tokarski 

Obszar specjalizacji

Rozwój kompetencji managerskich. Budowanie relacji interpersonalnych. Wpływ komunikacji na życie i biznes. Motywacja i automotywacja. Ograniczające przekonania. Zarządzanie czasem i efektywność osobista. Zarządzania zasobami ludzkimi. Komunikacja i doskonalenie zawodowe. Coaching managerski. Rozwiązywanie konfliktów. Inteligencja emocjonalna. Budowanie efektywnych zespołów. Przywództwo.

Doświadczenie zawodowe

  • Pierwsze kroki na sali szkoleniowej stawiał w 2008 roku prowadząc szkolenia dla średniej kadry managerskiej jednego z największych polskich banków. W między czasie obronił doktorat z socjologii i prowadził liczne projekty z zakresu rozwoju osobistego.
  • Przez kilka lat zdobywał doświadczenie jako manager, dyrektor zarządzający, a także wykładowca akademicki.
  • Współpracował z takimi markami: BZWBK (obecnie Santander Bank), Instytut Rozwoju Biznesu (obecnie: IBD Business School), TU Allianz Polska, TimeTrend, Riff, Montblanc, Noble Place oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

Od 2017 roku przeprowadził ponad 1800 godzin szkoleniowych, 1100 godzin coachingu indywidualnego i grupowego oraz ponad 100 godzin executive coachingu.

Wykształcenie

  • Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. 
  • Coach  (Szkoła Profesjonalnego Coachingu w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Kraków).
  • Trener biznesu (IBD Business School, Warszawa)
Wiktor Toarski

Gdzie i kiedy odbędzie się to szkolenie dla menedżerów?

Adres:

CENTRUM KONFERENCYJNE
ul. Jordana 18
40-043 Katowice

Data i godzina rozpoczęcia:

Terminy kolejnych edycji szkolenia "Coaching Menedżerski"

już wkrótce! Masz pytania zadzwoń: 507 957 579

Co otrzymujesz w ramach szkolenia Coaching Menedżerski?

  • Udział w 4 inspirujących dniach szkoleniowych (2 zjazdy po 2 dni) w komfortowych salach zlokalizowanych w samym centrum Katowic
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie! Szkolenie realizowane z zachowaniem wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju dot. COVID19. 
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

STANDARDOWA CENA ZA TO SZKOLENIE TO:

3250,00 zł netto za osobę (cena regularna)
+5% rabatu przy udziale 2 osób z jednej firmy
+10% rabatu przy udziale 3 osób z jednej firmy

Cena promocyjna „first minute” z rabatem -500,00zł = 2750,00 zł netto za osobę. Cena „first minute” obowiązuje dla biletów opłaconych nie później jak 7 dni przed szkoleniem. Decyduje data księgowania środków na koncie organizatora. Promocja first minute nie łączy się z rabatowaniem dla większej ilości osób z jednej organizacji.

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
O/CM4/A/4/WT

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA?

  • Zadzwoń teraz: 660 910 950
  • Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl
Sala szkoleniowa. Śląska Organizacja Szkoleniowa
Sala Szkoleniowa. Restauracja. Śląska Organizacja Szkoleniowa

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883  |  NIP: 9542809702  |  REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Zobacz także inne szkolenia przygotowane dla Ciebie

Możesz lubić także…

Możesz lubić także…

  • Kompetencje menedżerskie

    AKADEMIA MENEDŻERA. SZKOLENIE MENEDŻERSKIE.

    4,000.00  Dodaj do koszyka
  • Szkolenie Zarządzanie Projektami aspekty prawne - Śląska Organizacja Szkoleniowa
  • Wystąpienia publiczne - Śląska Organizacja Szkoleniowa