Śląska Akademia Handlu Internetowego

8 dni szkoleniowych. Zajęcia Online.
eMarketing Manager Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.
Edycja II : 15.02.2021 – 11.03.2021

Śląska Akademia Handlu Internetowego

8 dni szkoleniowych. Zajęcia Online.
eMarketing Manager Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.
Edycja II : 15.02.2021 – 11.03.2021

Do kogo kierowana jest Śląska Akademia Handlu Internetowego?

  • Osoby pracujące lub planujące pracę w dziale promocji, marketingu, komunikacji, PR
  • Dyrektorzy i kierownicy działów PR i Marketingu
  • Kadra managerska
  • Liderzy zespołów

Projekt skierowany jest do Przedsiębiorstw z województwa śląskiego zainteresowanych zmianą profilu swojego przedsiębiorstwa w kierunku e-handlu lub poszerzeniem kanałów sprzedaży, dystrybucji i promocji o Internet.
Akademia szczególnie skierowana jest do branż i gałęzi gospodarki, które ucierpiały w skutek epidemii koronawirusa. Bez kategorii wiekowych i szczególnego ukierunkowania na płeć oraz region/subregion województwa. Absolwenci otrzymują na zakończenie certyfikat umiejętności Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem eMarketing Manager.

Czego się nauczysz podczas Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?

  • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie?
  • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
  • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
  • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
  • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
  • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
  • Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
  • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
  • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
  • Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku
  • Reklama na Facebooku – praktyczne warsztaty krok po kroku
  • Firmowy profil na LinkedIn – praktyczne warsztaty krok po kroku
  • Prawo w e-commerce. Prawo w ehandlu
  • Co to jest i jak wykorzystać narzędzia Marketing automation do generowania konwersji?
  • Skuteczny e-mail marketing w małej firmie – narzędzia marketera od A do Z
  • Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych
  • Content Marketing i LinkBuilding kluczem do sukcesu w Internecie
  • Budowa strony internetowej i sklepu internetowego – praktyczne warsztaty krok po kroku

Korzyści z udziału w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego

  • Zdobycie wiedzy na temat narzędzi, kanałów i aktualnych trendów w marketingu internetowym oraz sprzedaży przez internet, e-commerce
  • Poprawa poziomu i jakości komunikacji organizacji/przedsiębiorstw przez Internet
  • Nabycie wiedzy dotyczącej modeli współpracy z agencjami i frelancerami świadczącymi usługi z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej (ze szczególnym uwzględnieniem elementów analitycznych do mierzenia efektów działań podmiotów zewnętrznych)
  • Nabycie i rozwiniecie umiejętności praktycznych do korzystania z takich narzędzi/paneli jak: Google Analytics, LinkedIn, Facebook, Instagram, Google Ads, Google Search Console
  • Zwiększenie efektywności podległych zespołów marketingowych i PR
  • Nabycie podstawowej wiedzy na temat skutecznych metod dzielenia się wiedzą i nauczania członków swojego zespołu – tak aby pozyskaną wiedzą podzielić się z jak największą grupą osób w firmie
  • Zdobycie cenionego certyfikatu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem eMarketing Manager.

Cele projektu.

Głównym celem realizacji projektu jest wzrost konkurencyjności śląskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich firm poprzez podniesienie kompetencji śląskich przedsiębiorców w zakresie przejścia z tradycyjnego handlu do sprzedaży i promocji Online, w kontekście epidemii covid19 i zmian w gospodarce w najbliższych miesiącach.

Cele dodatkowe dla realizacji projektu szkoleniowego: 

  • Przeciwdziałanie wzrostowi poziomu bezrobocia w kontekście covid19
  • Utrzymanie miejsc pracy oraz wysokości obrotów wśród przedsiębiorców na śląsku
  • Aktywna pomoc samorządu i lokalnych organizacji otoczenia biznesu w przekwalifikowaniu zespołu pracowników oraz zmianie profilu przedsiębiorstw z uwzględnieniem narzędzi handlu i marketingu internetowego
  • Poprawa rentowności i wzrost sprzedaży przedsiębiorstw biorących udział w projekcie, a tym samym podniesienie poziomu zysków i wzrost podatków PIT, CIT i VAT w regionie
  • Budowanie wizerunku regionu i samorządu wspierające rozwój ehandlu i nowoczesnych technologii

Aktualna cena:

Spiesz się i skorzystaj z aktualnej ceny promocyjnej:
- dla rejestracji do 15.01.2021 = 1200 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 600 zł netto/ os
- dla rejestracji do 01.02.2021 = 1500 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 750 zł netto/ os
- dla rejestracji do 08.02.2021 = 1800 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 900 zł netto/os

Cena regularna (poza promocją, dla rejestracji po 09.02.2021) = 4950 zł netto/ osoba

Organizatorzy

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

Śląska Akademia Handlu Internetowego

Kod usługi szkoleniowej

O/SAHI/8/UMWS+RIG+SOS

Termin rozpoczęcia szkolenia

15 lutego, 2021 10:00

Miejsce szkolenia:

Aktualna cena:

Spiesz się i skorzystaj z aktualnej ceny promocyjnej! Już od 600 zł netto za osobę

Zapisy do 12.02.2021r. Zostały ostatnie miejsca. Ilość miejsc ograniczona. Zadzwoń: 660 910 950.

Program Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.

Sprawdź szczegóły agendy Śląskiej Akademii Handlu Internetowego. Program wykładów i praktycznych warsztatów został podzielony na 8 wartościowych modułów tematycznych, które realizowane są podczas 8 dni szkoleniowych. Obecna edycja dająca uczestnikom certyfikat eMarketing Manager Śląskiej Organizacji Szkoleniowej, realizowana jest w 100% w trybie Online. 

Moduł 1.
Rozpoczęcie. Wstęp do handlu internetowego. 

Poniedziałek, 15.02.2021r

10.00
UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ŚLĄSKIEJ AKADEMII HANDLU INTERNETOWEGO

  • Powitanie uczestników
  • Wystąpienia organizatorów i partnerów projektu

10.30 – 15.30 
WSTĘP DO HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO. CZĘŚĆ 1. 

  • Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie?
  • Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
  • Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
  • Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www

12.00 – 12.30 
PPRZERWA

12.30 – 15.30 
WSTĘP DO HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO. CZĘŚĆ 2. 

  • Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
  • Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
    • Przerwa
  • Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
  • Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
  • Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
  • Co warto wykorzystać poza Google? Allegro, OLX, Porównywarki, Social Media

Moduł 2.
Rozwiązania wspierające: Email Marketing i Marketing Automation. 

Czwartek, 18.02.2021r. 

9.00 – 12.00 
Marketing automation – wprowadzenie teoretyczne + warsztaty na narzędziach

12.00 – 12.30 
PRZERWA

12.30 – 15.30
Skuteczny e-mail marketing w przedsiębiorstwie – wprowadzenie teoretyczne + warsztaty na narzędziach

Moduł 3. 
Promocja i komunikacja przez Google Ads.

Poniedziałek, 22.02.2021r. 

9.00 – 12.00 
Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku. Część 1. 

12.00 – 12.30
PRZERWA

12.30 – 15.30
Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku. Część 2. 

Moduł 4.
Profesjonalny Facebook dla firm.

Czwartek, 25.02.2021.r. 

9.00 – 12.00
Facebook dla biznesu – praktyczne warsztaty krok po kroku od podstaw. Część 1.

12.00 – 12.30
PRZERWA

12.30 – 15.30
Facebook dla biznesu – praktyczne warsztaty krok po kroku od podstaw. Część 2

Moduł 5. Prawo w e-handlu

Piątek, 01.03.2021r. 

9.00 – 12.00
Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami, część 1

12.00 – 12.30
Przerwa

12.30 – 15.30

Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami, część 2

Moduł 6. LinkedIn dla firm i w Personal Brandingu.

Czwartek, 04.03.2021r. 

9.00 – 12.00 
Linkedin dla firm i w personal brandingu – praktyczne warsztaty krok po kroku dla początkujących. Część 1. 

12.00 – 12.30 
PRZERWA

12.30 – 15.30
Linkedin dla firm i w personal brandingu – praktyczne warsztaty krok po kroku dla początkujących. Część 2. 

Moduł 7. Podstawy SEO oraz Analiza i strategia komunikacji marki. 

Poniedziałek, 08.03.2021r. 

9.00  – 12.00
Content Marketing i Link Building – praktyczne warsztaty z zakresu wdrożenia SEO + realizacji Audytu. Jak współpracować z agencją SEO/SEM? 

12.00 – 12.30
Przerwa

12.30 – 15.30
Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych w Internecie.

Moduł 8. Google Analytics i Google Data Studio + Warsztat jak skutecznie dzielić się wiedzą o eMarketingu w Twoim zespole. Test końcowy.  

Czwartek, 11.03.2021r. 

9.00 – 11.00
Poznaj metodykę, sposoby przekazywania wiedzy i podstawy wystąpień publicznych – niezbędne umiejętności do skutecznego przekazania zdobytej wiedzy Twojemu zespołowi

11.00- 12.00
Google Analytics – praktyczne warsztaty jak założyć, zoptymalizować Google Analytics oraz generować czytelne i wartościowe biznesowo raporty za pomocą Google Data Studio część 1

12.00 – 12.30 
Przerwa

12.30 – 14.30
Google Analytics – praktyczne warsztaty jak założyć, zoptymalizować Google Analytics oraz generować czytelne i wartościowe biznesowo raporty za pomocą Google Data Studio część 2

14.30 – 15.30
Test końcowy dla uczestników i zakończenie Akademii

Uroczyste zakończenie akademii oraz wręczenie certyfikatów i nagród dla uczestników.   

  • Wystąpienia organizatorów i partnerów
  • Wręczenie certyfikatów
  • Wręczenie nagród dla najlepszych absolwentów oraz wyróżnień

Termin wydarzenia zostanie ustalony przez organizatorów oraz partnerów po analizie aktualnej sytuacji pandemicznej oraz zaleceń GIS w drugiej połowie lutego 2021r.

Kto poprowadzi szkolenia i warsztaty podczas akademii?

Wykładowcy w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego to doświadczeni praktycy z kilkunastoletnim stażem w przedmiotowym zakresie, a także doświadczeni trenerzy Śląskiej Organizacji Szkoleniowej oraz wykładowcy na wielu konferencjach branżowych, kursach, szkoleniach, a także na studiach magisterskich oraz podyplomowych: 

  • Bartek Ziemiański, Sharebe sp z o.o. – ekspert w dziedzinie LinkiedIn i mediów społecznościowych 
  • Witold Chomiczewski – Radca prawny i wspólnik w Lubasz i Wspólnicy,  Redaktor naczelny Portalu Prawa IT. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej  
  • Magdalena Szyjka, Strategy Manager w FreshMail
  • Adam Misa – właściciel agencji IntroPR, specjalista w zakresie Facebooka i Instagrama
  • dr Wiktor Tokarski – Ekspert w zakresie kompetencji menadżerskich. Doktor nauk humanistycznych. Coach. Trener Biznesu.
  • Robert Duda – Certyfikowany Specjalista Google, Założyciel i właściciel agencji Spozycjonowani.pl, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
  • Krzysztof Pietrek – specjalista ds. analizy i wizerunku marki, właściciel firmy KrzePi
  • Łukasz Miller – Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu

Gdzie i kiedy odbędą się szkolenia w ramach Śląskiej Akademii Handlu Internetowego

Adres:

Wszystkie zajęcia w tej edycji realizowane będą w trybie Online, prowadzone ze studia w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.

Termin realizacji zajęć

od 15.02.2021r. do 11.03.2020r.

Co otrzymujesz uczestnicząc w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?

  • Udział w 8 inspirujących dniach szkoleniowych, w bezpiecznych warunkach Online w kontekście obecnej sytuacji pandemicznej
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 25 osobowej grupie! 
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacje i materiały wykorzystywane podczas zajęć  w formie plików pdf
  • Certyfikaty Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z potwierdzeniem ukończenia szkolenia z tytułem eMarketing Manager 
  • Bardzo wartościowe nagrody dla najlepszych uczestników o wartości kilku tysięcy złotych

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Zakupu lub wynajmu sprzętu komputerowego, w tym kamerki i mikrofonu (uczestnicy zaopatrują się we własnym zakresie)
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
O/SAHI/8/UMWS+RIG+SOS

Organizatorzy projektu.

  • REGIONALNA IZBA GOSPODARCZA W KATOWICACH
    ul. Opolska 15,  40-084 Katowice
    NIP: 634-10-06-202, REGON: 003445317, KRS: 0000163418
    +48 32 35 111 80  
  • URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
    Ligonia 46,  40-037 Katowice
    kancelaria@slaskie.pl | tel. centrala: +48 (32) 20 78 888 
  • ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O
    Al. Roździeńskiego 188,  40-203 Katowice
    tel. 660 910 950
    KRS: 0000811883 |  NIP: 9542809702  |  REGON: 384863060

Koordynator projektu.

Robert Duda
Dyrektor Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.

  • Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej,
  • Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach,
  • Certyfikowany Specjalista Google z 17 letnim stażem,
  • Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego,
  • Wykładowca Akademicki – Praktyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
  • Doradca biznesowy, autor dwóch książek branżowych, realizujący kampanie dla firm i organizacji w Polsce oraz na rynkach zagranicznych,
  • Szkoleniowiec z doświadczeniem ponad 2000 osób przeszkolonych w zakresie marketingu internetowego i e-biznesu.
  • Autor e-strategii dla samorządów oraz Menedżer ds. rozwoju regionalnego Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce

Chcesz wziąć udział w Akademii?
Zadzwoń: 660 910 950

Organizatorzy

Partnerzy Projektu

Logo Ekosynergia Silesia
logo Śląski Regionalny Fundusz Poręczeniowy

Patronat medialny

Możesz lubić także…