Śląska Akademia Handlu Internetowego
8 dni szkoleniowych. Zajęcia Online.
eMarketing Manager Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.
Edycja II : 15.02.2021 – 11.03.2021
Do kogo kierowana jest Śląska Akademia Handlu Internetowego?
- Osoby pracujące lub planujące pracę w dziale promocji, marketingu, komunikacji, PR
- Dyrektorzy i kierownicy działów PR i Marketingu
- Kadra managerska
- Liderzy zespołów
Projekt skierowany jest do Przedsiębiorstw z województwa śląskiego zainteresowanych zmianą profilu swojego przedsiębiorstwa w kierunku e-handlu lub poszerzeniem kanałów sprzedaży, dystrybucji i promocji o Internet.
Akademia szczególnie skierowana jest do branż i gałęzi gospodarki, które ucierpiały w skutek epidemii koronawirusa. Bez kategorii wiekowych i szczególnego ukierunkowania na płeć oraz region/subregion województwa. Absolwenci otrzymują na zakończenie certyfikat umiejętności Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem eMarketing Manager.
Czego się nauczysz podczas Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?
- Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie?
- Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
- Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
- Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
- Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
- Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
- Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
- Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
- Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
- Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku
- Reklama na Facebooku – praktyczne warsztaty krok po kroku
- Firmowy profil na LinkedIn – praktyczne warsztaty krok po kroku
- Prawo w e-commerce. Prawo w ehandlu
- Co to jest i jak wykorzystać narzędzia Marketing automation do generowania konwersji?
- Skuteczny e-mail marketing w małej firmie – narzędzia marketera od A do Z
- Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych
- Content Marketing i LinkBuilding kluczem do sukcesu w Internecie
- Budowa strony internetowej i sklepu internetowego – praktyczne warsztaty krok po kroku
Korzyści z udziału w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego
- Zdobycie wiedzy na temat narzędzi, kanałów i aktualnych trendów w marketingu internetowym oraz sprzedaży przez internet, e-commerce
- Poprawa poziomu i jakości komunikacji organizacji/przedsiębiorstw przez Internet
- Nabycie wiedzy dotyczącej modeli współpracy z agencjami i frelancerami świadczącymi usługi z zakresu marketingu i sprzedaży internetowej (ze szczególnym uwzględnieniem elementów analitycznych do mierzenia efektów działań podmiotów zewnętrznych)
- Nabycie i rozwiniecie umiejętności praktycznych do korzystania z takich narzędzi/paneli jak: Google Analytics, LinkedIn, Facebook, Instagram, Google Ads, Google Search Console
- Zwiększenie efektywności podległych zespołów marketingowych i PR
- Nabycie podstawowej wiedzy na temat skutecznych metod dzielenia się wiedzą i nauczania członków swojego zespołu – tak aby pozyskaną wiedzą podzielić się z jak największą grupą osób w firmie
- Zdobycie cenionego certyfikatu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem eMarketing Manager.
Cele projektu.
Głównym celem realizacji projektu jest wzrost konkurencyjności śląskich mikroprzedsiębiorstw oraz małych i średnich firm poprzez podniesienie kompetencji śląskich przedsiębiorców w zakresie przejścia z tradycyjnego handlu do sprzedaży i promocji Online, w kontekście epidemii covid19 i zmian w gospodarce w najbliższych miesiącach.
Cele dodatkowe dla realizacji projektu szkoleniowego:
- Przeciwdziałanie wzrostowi poziomu bezrobocia w kontekście covid19
- Utrzymanie miejsc pracy oraz wysokości obrotów wśród przedsiębiorców na śląsku
- Aktywna pomoc samorządu i lokalnych organizacji otoczenia biznesu w przekwalifikowaniu zespołu pracowników oraz zmianie profilu przedsiębiorstw z uwzględnieniem narzędzi handlu i marketingu internetowego
- Poprawa rentowności i wzrost sprzedaży przedsiębiorstw biorących udział w projekcie, a tym samym podniesienie poziomu zysków i wzrost podatków PIT, CIT i VAT w regionie
- Budowanie wizerunku regionu i samorządu wspierające rozwój ehandlu i nowoczesnych technologii
Aktualna cena:
Spiesz się i skorzystaj z aktualnej ceny promocyjnej:
- dla rejestracji do 15.01.2021 = 1200 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 600 zł netto/ os
- dla rejestracji do 01.02.2021 = 1500 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 750 zł netto/ os
- dla rejestracji do 08.02.2021 = 1800 zł netto/ os, Cena dla członków RIG = 900 zł netto/os
Cena regularna (poza promocją, dla rejestracji po 09.02.2021) = 4950 zł netto/ osoba
Organizatorzy



Dane szczegółowe o szkoleniu
Tytuł szkolenia
Śląska Akademia Handlu Internetowego
Kod usługi szkoleniowej
O/SAHI/8/UMWS+RIG+SOS
Termin rozpoczęcia szkolenia
15 lutego, 2021 10:00
Miejsce szkolenia:
Kategoria:
Szkoleniowiec:
Bartek Ziemiański, Krzysztof Pietrek, Paweł Sala, Robert Duda, Witold Chomiczewski
Aktualna cena:
Spiesz się i skorzystaj z aktualnej ceny promocyjnej! Już od 600 zł netto za osobę
Zapisy do 12.02.2021r. Zostały ostatnie miejsca. Ilość miejsc ograniczona. Zadzwoń: 660 910 950.
Program Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.
Sprawdź szczegóły agendy Śląskiej Akademii Handlu Internetowego. Program wykładów i praktycznych warsztatów został podzielony na 8 wartościowych modułów tematycznych, które realizowane są podczas 8 dni szkoleniowych. Obecna edycja dająca uczestnikom certyfikat eMarketing Manager Śląskiej Organizacji Szkoleniowej, realizowana jest w 100% w trybie Online.
Moduł 1.
Rozpoczęcie. Wstęp do handlu internetowego.
Poniedziałek, 15.02.2021r
10.00
UROCZYSTE ROZPOCZĘCIE ŚLĄSKIEJ AKADEMII HANDLU INTERNETOWEGO
- Powitanie uczestników
- Wystąpienia organizatorów i partnerów projektu
10.30 – 15.30
WSTĘP DO HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO. CZĘŚĆ 1.
- Jak klienci dziś szukają produktów i usług w Internecie?
- Domena, hosting, ssl, strona www lub esklep – absolutne podstawy e-biznesu
- Google to podstawa dla Twojej firmy. Liczby nie kłamią!
- Zacznij działania w sieci od SEO – Optymalizacja i pozycjonowanie serwisu www
12.00 – 12.30
PPRZERWA
12.30 – 15.30
WSTĘP DO HANDLU I MARKETINGU INTERNETOWEGO. CZĘŚĆ 2.
- Reklama w wyszukiwarce Google i u partnerów wyszukiwania, w tym Google Zakupy
- Reklama w sieci reklamowej Google (GDN), w tym pozyskiwanie użytkowników Gmail
- Przerwa
- Kampanie remarketingowe – niezbędnik do poprawy konwersji i zwiększenia sprzedaży
- Reklama na YouTube – skuteczna i wcale nie taka droga jak Ci się wydaje!
- Skąd taka wysoka skuteczność reklam w Google?!
- Co warto wykorzystać poza Google? Allegro, OLX, Porównywarki, Social Media
Moduł 2.
Rozwiązania wspierające: Email Marketing i Marketing Automation.
Czwartek, 18.02.2021r.
9.00 – 12.00
Marketing automation – wprowadzenie teoretyczne + warsztaty na narzędziach
12.00 – 12.30
PRZERWA
12.30 – 15.30
Skuteczny e-mail marketing w przedsiębiorstwie – wprowadzenie teoretyczne + warsztaty na narzędziach
Moduł 3.
Promocja i komunikacja przez Google Ads.
Poniedziałek, 22.02.2021r.
9.00 – 12.00
Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku. Część 1.
12.00 – 12.30
PRZERWA
12.30 – 15.30
Reklama w Google Ads – praktyczne warsztaty krok po kroku. Część 2.
Moduł 4.
Profesjonalny Facebook dla firm.
Czwartek, 25.02.2021.r.
9.00 – 12.00
Facebook dla biznesu – praktyczne warsztaty krok po kroku od podstaw. Część 1.
12.00 – 12.30
PRZERWA
12.30 – 15.30
Facebook dla biznesu – praktyczne warsztaty krok po kroku od podstaw. Część 2
Moduł 5. Prawo w e-handlu
Piątek, 01.03.2021r.
9.00 – 12.00
Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami, część 1
12.00 – 12.30
Przerwa
12.30 – 15.30
Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami, część 2
Moduł 6. LinkedIn dla firm i w Personal Brandingu.
Czwartek, 04.03.2021r.
9.00 – 12.00
Linkedin dla firm i w personal brandingu – praktyczne warsztaty krok po kroku dla początkujących. Część 1.
12.00 – 12.30
PRZERWA
12.30 – 15.30
Linkedin dla firm i w personal brandingu – praktyczne warsztaty krok po kroku dla początkujących. Część 2.
Moduł 7. Podstawy SEO oraz Analiza i strategia komunikacji marki.
Poniedziałek, 08.03.2021r.
9.00 – 12.00
Content Marketing i Link Building – praktyczne warsztaty z zakresu wdrożenia SEO + realizacji Audytu. Jak współpracować z agencją SEO/SEM?
12.00 – 12.30
Przerwa
12.30 – 15.30
Analiza marki i strategia komunikacji marki – fundamenty działań komunikacyjnych i promocyjnych w Internecie.
Moduł 8. Google Analytics i Google Data Studio + Warsztat jak skutecznie dzielić się wiedzą o eMarketingu w Twoim zespole. Test końcowy.
Czwartek, 11.03.2021r.
9.00 – 11.00
Poznaj metodykę, sposoby przekazywania wiedzy i podstawy wystąpień publicznych – niezbędne umiejętności do skutecznego przekazania zdobytej wiedzy Twojemu zespołowi
11.00- 12.00
Google Analytics – praktyczne warsztaty jak założyć, zoptymalizować Google Analytics oraz generować czytelne i wartościowe biznesowo raporty za pomocą Google Data Studio część 1
12.00 – 12.30
Przerwa
12.30 – 14.30
Google Analytics – praktyczne warsztaty jak założyć, zoptymalizować Google Analytics oraz generować czytelne i wartościowe biznesowo raporty za pomocą Google Data Studio część 2
14.30 – 15.30
Test końcowy dla uczestników i zakończenie Akademii
Uroczyste zakończenie akademii oraz wręczenie certyfikatów i nagród dla uczestników.
- Wystąpienia organizatorów i partnerów
- Wręczenie certyfikatów
- Wręczenie nagród dla najlepszych absolwentów oraz wyróżnień
Termin wydarzenia zostanie ustalony przez organizatorów oraz partnerów po analizie aktualnej sytuacji pandemicznej oraz zaleceń GIS w drugiej połowie lutego 2021r.
Kto poprowadzi szkolenia i warsztaty podczas akademii?
Wykładowcy w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego to doświadczeni praktycy z kilkunastoletnim stażem w przedmiotowym zakresie, a także doświadczeni trenerzy Śląskiej Organizacji Szkoleniowej oraz wykładowcy na wielu konferencjach branżowych, kursach, szkoleniach, a także na studiach magisterskich oraz podyplomowych:
- Bartek Ziemiański, Sharebe sp z o.o. – ekspert w dziedzinie LinkiedIn i mediów społecznościowych
- Witold Chomiczewski – Radca prawny i wspólnik w Lubasz i Wspólnicy, Redaktor naczelny Portalu Prawa IT. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej
- Magdalena Szyjka, Strategy Manager w FreshMail
- Adam Misa – właściciel agencji IntroPR, specjalista w zakresie Facebooka i Instagrama
- dr Wiktor Tokarski – Ekspert w zakresie kompetencji menadżerskich. Doktor nauk humanistycznych. Coach. Trener Biznesu.
- Robert Duda – Certyfikowany Specjalista Google, Założyciel i właściciel agencji Spozycjonowani.pl, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
- Krzysztof Pietrek – specjalista ds. analizy i wizerunku marki, właściciel firmy KrzePi
- Łukasz Miller – Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu
Gdzie i kiedy odbędą się szkolenia w ramach Śląskiej Akademii Handlu Internetowego
Adres:
Wszystkie zajęcia w tej edycji realizowane będą w trybie Online, prowadzone ze studia w Regionalnej Izbie Gospodarczej w Katowicach.
Termin realizacji zajęć
od 15.02.2021r. do 11.03.2020r.
Co otrzymujesz uczestnicząc w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego?
- Udział w 8 inspirujących dniach szkoleniowych, w bezpiecznych warunkach Online w kontekście obecnej sytuacji pandemicznej
- Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
- Komfortowy udział w szkoleniu w max. 25 osobowej grupie!
- Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
- Prezentacje i materiały wykorzystywane podczas zajęć w formie plików pdf
- Certyfikaty Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z potwierdzeniem ukończenia szkolenia z tytułem eMarketing Manager
- Bardzo wartościowe nagrody dla najlepszych uczestników o wartości kilku tysięcy złotych
CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:
- Zakupu lub wynajmu sprzętu komputerowego, w tym kamerki i mikrofonu (uczestnicy zaopatrują się we własnym zakresie)
- Przejazdów,
- Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/SAHI/8/UMWS+RIG+SOS
Organizatorzy projektu.
- REGIONALNA IZBA GOSPODARCZA W KATOWICACH
ul. Opolska 15, 40-084 Katowice
NIP: 634-10-06-202, REGON: 003445317, KRS: 0000163418
+48 32 35 111 80 - URZĄD MARSZAŁKOWSKI WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
Ligonia 46, 40-037 Katowice
kancelaria@slaskie.pl | tel. centrala: +48 (32) 20 78 888 - ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950
KRS: 0000811883 | NIP: 9542809702 | REGON: 384863060
Koordynator projektu.
Robert Duda
Dyrektor Śląskiej Akademii Handlu Internetowego.
- Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej,
- Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach,
- Certyfikowany Specjalista Google z 17 letnim stażem,
- Absolwent Szkoły Trenerów Uniwersytetu Jagiellońskiego,
- Wykładowca Akademicki – Praktyk (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
- Doradca biznesowy, autor dwóch książek branżowych, realizujący kampanie dla firm i organizacji w Polsce oraz na rynkach zagranicznych,
- Szkoleniowiec z doświadczeniem ponad 2000 osób przeszkolonych w zakresie marketingu internetowego i e-biznesu.
- Autor e-strategii dla samorządów oraz Menedżer ds. rozwoju regionalnego Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce