JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, PROWADZIĆ CIEKAWE PREZENTACJE I SKUTECZNIE SZKOLIĆ?

3,000.00 

Szkolenie – Autoprezentacja, Wystąpienia publiczne, Mowa ciała, Nauka dorosłych.
4 dni szkoleniowe – 2 zjazdy po 2 dni | Katowice

Produkt dostępny na zamówienie

JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, PROWADZIĆ CIEKAWE PREZENTACJE I SKUTECZNIE SZKOLIĆ?

Szkolenie – Autoprezentacja, Wystąpienia publiczne, Mowa ciała, Nauka dorosłych.
4 dni szkoleniowe – 2 zjazdy po 2 dni | Katowice

Cena
3,000.00 

Wystąpienia publiczne, ciekawe prezentowanie treści oraz skuteczne szkolenie pracowników to poważne wyzwania przed którymi stoi wiele osób w firmie począwszy od zarządu, a skończywszy na trenerach wewnętrznych. Nie wszyscy mają predyspozycje do wystąpień publicznych, ale każdy może się tego nauczyć. Na tym właśnie skoncentrowane jest szkolenie „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?”.

Dla kogo to szkolenie?

  • Członkowie zarządu
  • Managerowie wszystkich poziomów
  • Osoby zajmujące się w firmie prowadzeniem prezentacji
  • Trenerzy wewnętrzni i kandydaci na nich

Czego się nauczysz na szkoleniu?​

  • Rozwijanie umiejętności publicznego prezentowania pomysłów i przekonań
  • Wyćwiczenie łatwości efektywnego prezentowania produktu, przekazywania koncepcji i projektów różnym grupom odbiorców.
  • Nabycie kompetencji przygotowania i przeprowadzenia prezentacji, tak aby osiągnąć zamierzony cel
  • Zdobycie umiejętności zwracania uwagi słuchaczy i zapobiegania ich znużeniu
  • Wyrobienie łatwości radzenia sobie z obiekcjami słuchaczy, odpowiadania na pytania, wyjaśniania wątpliwości

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zdobycie wiedzy na temat wystąpień publicznych, prezentacji multimedialnych oraz zasad szkolenia dorosłych
  • Nabycie umiejętności potrzebnych do pełnienia funkcji trenera wewnętrznego
  • Wzrost pewności siebie w czasie wystąpień publicznych

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, PROWADZIĆ CIEKAWE PREZENTACJE I SKUTECZNIE SZKOLIĆ?

Kod usługi szkoleniowej

O/WYS/A/4/WT

Termin rozpoczęcia szkolenia

Miejsce szkolenia:

Szkoleniowiec:

Aktualna cena:

3,000.00 

Program szkolenia.

DZIEŃ 1 z 4
Zjazd pierwszy 

 

MODUŁ  I – JAK UCZĄ SIĘ DOROŚLI?

  • Trzy podstawowe zasady uczenia się dorosłych
  • Bariery w uczeniu się dorosłych
  • Rola trenera/szkoleniowca
  • Etapy nabywania kompetencji
  • Style uczenia sią
  • Kiedy uczenie się dorosłych jest skuteczne?
  • Metody szkolenia

MODUŁ II – CZYM JEST AUTOPREZENTACJA?

  • Jak nadać atrakcyjną formę treści szkolenia?
  • Funkcje autoprezentacji
  • Skuteczne taktyki autoprezentacji
  • Efekt pierwszego wrażenia i jego wpływ na szkolenie

DZIEŃ 2 z 4 
Zjazd pierwszy

 

MODUŁ III – KOMINIKACJA W CZASIE SZKOLENIA

  • Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi podczas wystąpień
  • Zasady udanej dyskusji
  • Elementy merytorycznej dyskusji
  • Aktywne słuchanie
  • Reguła dopasowania i podobieństwa/efekt kameleona
  • Funkcje i wykorzystanie parafrazy

MODUŁ IV – MOWA CIAŁA. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

  • Jak rozpocząć wystąpienie, prezentację, szkolenie?
  • Spójność gestów
  • Sygnały niewerbalne (świadomość ich oddziaływania na uczestników)
  • Bazowe elementy wystąpienia
  • Rola kontaktu wzrokowego
  • Proksemika, czyli szacunek dla przestrzeni własnej i uczestników
  • Ton i modulacja głosu
  • Budowanie pewności siebie w czasie szkoleń, prezentacji i innych wystąpień publicznych

DZIEŃ 3 z 4 
Zjazd drugi

 

MODUŁ V – NARZĘDZIA WPŁYWU PODCZAS WYSTĄPIEŃ 

  • Metoda konsekwentnego stawiania granic
  • Zasady wywierania wpływu
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w czasie szkolenia?

MODUŁ VI – PREZENTACJA I JEJ STRUKTURA

  • Zasady udanej prezentacji
  • Struktura prezentacji
  • Nawiązywanie kontaktu ze słuchaczami
  • Narzędzie nowoczesnej prezentacji (banki darmowych zdjęć, gadżety prezentacyjne, programy do przygotowania prezentacji, aplikacje do obróbki grafiki)
  • Umiejętność argumentowania i przekonywania (co zrobić, gdy brakuje mi wiedzy lub argumentów?)
  • Pomoce wizualne podczas wystąpień i prezentacji
  • Umiejętność atrakcyjnej prezentacji danych liczbowych/statystycznych
  • Praca z głosem

DZIEŃ 4 z 4
Zjazd drugi

EGZAMIN

  • Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na egzamin
  • Uczestnicy przygotują 20-minutowe szkolenie i zaprezentują je na forum grupy
  • Każdy uczestnik otrzyma informację zwrotną na temat swojej pracy

HARMONOGRAM GODZINOWY

DZIEŃ 1

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 2

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 3

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 4

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 32

Kto poprowadzi szkolenie?

dr Wiktor Tokarski 

Obszar specjalizacji

Rozwój kompetencji managerskich. Budowanie relacji interpersonalnych. Wpływ komunikacji na życie i biznes. Motywacja i automotywacja. Ograniczające przekonania. Zarządzanie czasem i efektywność osobista. Zarządzania zasobami ludzkimi. Komunikacja i doskonalenie zawodowe. Coaching managerski. Rozwiązywanie konfliktów. Inteligencja emocjonalna. Budowanie efektywnych zespołów. Przywództwo.

Doświadczenie zawodowe

  • Pierwsze kroki na sali szkoleniowej stawiał w 2008 roku prowadząc szkolenia dla średniej kadry managerskiej jednego z największych polskich banków. W między czasie obronił doktorat z socjologii i prowadził liczne projekty z zakresu rozwoju osobistego.
  • Przez kilka lat zdobywał doświadczenie jako manager, dyrektor zarządzający, a także wykładowca akademicki.
  • Współpracował z takimi markami: BZWBK (obecnie Santander Bank), Instytut Rozwoju Biznesu (obecnie: IBD Business School), TU Allianz Polska, TimeTrend, Riff, Montblanc, Noble Place oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

Od 2017 roku przeprowadził ponad 1800 godzin szkoleniowych, 1100 godzin coachingu indywidualnego i grupowego oraz ponad 100 godzin executive coachingu.

Wykształcenie

  • Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. 
  • Coach  (Szkoła Profesjonalnego Coachingu w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Kraków).
  • Trener biznesu (IBD Business School, Warszawa)
Wiktor Toarski

Referencje

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?

Adres:

CENTRUM KONFERENCYJNE
ul. Jordana 18
40-043 Katowice

Data i godzina rozpoczęcia:

Terminy kolejnych edycji szkolenia lub dedykowane szkolenie dla pracowników w Twojej firmie:

Jesteś zainteresowana/y tym szkoleniem?
Napisz już teraz na biuro@sos.edu.pl

Co otrzymujesz w ramach szkolenia?

  • Udział w 4 warsztatowych dniach szkoleniowych (2 zjazdy po 2 dni) w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 14 osobowej grupie! Szkolenie realizowane z zachowaniem wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju dot. COVID19. 
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

CENA ZA TO SZKOLENIE TO:

3000,00 zł netto za osobę (cena regularna)
+5% rabatu przy udziale 2 osób z jednej firmy
+10% rabatu przy udziale 3 osób z jednej firmy

Cena promocyjna „first minute” z rabatem -500,00zł = 2500,00 zł netto za osobę. Cena „first minute” obowiązuje dla biletów opłaconych nie później jak 7 dni przed szkoleniem. Decyduje data księgowania środków na koncie organizatora. Promocja first minute nie łączy się z rabatowaniem dla większej ilości osób z jednej organizacji.

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
O/WYS/A/4/WT

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA?

  • Zadzwoń teraz: 660 910 950
  • Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883  |  NIP: 9542809702  |  REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020

MERYTORYCZNIE O SZKOLENIU.

Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?

W każdej firmie i organizacji przychodzi taki moment, że pracownik, manager, czy właściciel firmy staje przed wyzwaniem zaprezentowania jakiś treści, albo poprowadzenia wewnętrznego szkolenia. Niektórzy czuję się w takich sytuacjach jak ryba w wodzie, a niektórzy unikają ich jak ognia. Szkolenie „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” przeznaczone jest dla jednych i drugich. Ci, którzy uwielbiają wszelkiego rodzaju wystąpienia publiczne w czasie szkolenia będą mogli przyjrzeć się swojemu warsztatowi i to, co robią uczynić jeszcze lepszym. Ci zaś, którzy z wystąpieniami publicznymi, szkoleniami i prowadzeniem prezentacji mają duży kłopot, w czasie 4-dniowego szkolenia, poznają różne sposoby jak wzmocnić się w tym zakresie kompetencji i zmniejszyć lęk przed występowaniem na forum publicznym.

Szkolenie „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” odbywa się w czasie dwóch zjazdów, z których każdy trwa dwa dni. W ciągu trzech dni uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami dotyczącymi prowadzenia szkoleń, prezentacji i wystąpień publicznych, a w dniu czwartym przystąpią do egzaminu, w czasie którego w życzliwej atmosferze będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w czasie krótkiego szkolenia.

Jak uczą się dorośli?

Uczenie dorosłych to zupełnie inny sposób przekazywania wiedzy. O ile o dzieciach można mówić, że są tabula rasa (czystą tabliczką), na której można zapisywać nowe informacje i kodować wiedzę, o tyle dorośli posiadają już spory zasób wiedzy i doświadczenia w wielu dziedzinach życia, także w tych, w których wydaje im się, że są niekompetentni.

Uczenie dorosłych to proces, który polega na wydobywaniu z nich wiedzy, którą już posiadają, konfrontowaniu jej z wiedzą, której jeszcze nie posiadają i wzmacnianiu obu tych obszarów. W czasie każdego wystąpienia publicznego, prezentacji czy szkolenia, na sali znajdują się ludzie, którzy w prezentowanym temacie już coś wiedzą, dlatego dobry trener, czy osoba występująca publicznie robi wszystko, aby tę wiedzę wydobyć, pokazać, uporządkować i wzbogacić.

Czym jest autoprezentacja?

Gdybyśmy – po krótce – mieli odpowiedzieć na pytanie: „Czym jest autoprezentacja?” to moglibyśmy powiedzieć, że jest to sztuka świadomego zarządzania tym, jak widzą i odbierają nas inni ludzie. Trener, czy – w ogóle – osoba występująca publicznie musi efektywnie budować swój wizerunek. Musi być więc świadomy tego jak odbierają go inni.

Na szczęście autoprezentacją można zarządzać. Potrzebna jest do tego wiedza, a także otwartość na informację zwrotną (feedback) od innych. W czasie szkolenia „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” uczestnicy szkolenia nie tylko zdobędą wiedzę na temat budowania swojego wizerunku i autoprezentacji, ale przede wszystkim będą mogli „zobaczyć” siebie oczami innych.

Komunikacja w czasie szkolenia

Komunikacja należy do tych kompetencji, które są kluczowe w relacjach interpersonalnych, a jeśli możemy mówić o jakichś kluczowych kompetencjach w czasie szkoleń, wystąpień publicznych czy prezentacji to z pewnością komunikacja jest najważniejszą z nich.

W czasie szkolenia „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” uczestnicy będą mieli okazję przyjrzeć się swojej komunikacji, doświadczyć tego jak ważną rolę pełni ona w czasie wystąpień publicznych oraz poznać narzędzia, które będą bardzo pomocne w prowadzeniu ciekawych szkoleń, prezentacji i innych wystąpień publicznych.

Mowa ciała w czasie wystąpień publicznych

Drugim składnikiem skutecznej komunikacji jest komunikacja niewerbalna, czyli mowa ciała. Osoba podejmująca się występować publicznie i prowadzić szkolenia powinna dążyć do jak największej samoświadomości w tym zakresie, a także pracować nad tym, by jej mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna była spójna z tym, co będzie wypowiadać za pomocą swoich ust (komunikacja werbalna).

Budowanie wizerunku profesjonalnego szkoleniowca i osoby występującej publicznie to praca nad tym, aby nasze ciało nie przeszkadzało w czasie wystąpień publicznych. Dlatego właśnie ten temat jest jednym z proponowanych uczestnikom szkolenia „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?”.

Narzędzia wpływu podczas wystąpień publicznych

Celem każdego wystąpienia publicznego jest wywieranie wpływu na słuchaczach. Czy istnieją jakieś sposoby/narzędzia, które mogą pomóc w tym, aby szkolenie, prezentacja, czy inne wystąpienie publiczne przyniosło realizację tego celu? Oczywiście! Na szkoleniu poznamy kilka podstawowych zadań wywierania wpływu, ale też odpowiemy na pytania jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które będziemy spotykać na salach szkoleniowych. No, bo jak poradzić sobie z uczestnikiem, który nieustannie zadaje pytania? Jaką postawę przyjąć wobec osoby wycofanej i czującej się nieswojo? Jak pracować z małymi grupami i jak radzić sobie z dużą grupą odbiorców?

Prezentacja multimedialna i jej struktura

Prezentacja multimedialna to narzędzie obosieczne. Z jednej stronie może pomóc w prowadzeniu szkolenia lub innego wystąpienia publicznego, a z drugiej strony może je skutecznie „położyć”. Chyba każdy z nas uczestniczył przynajmniej raz w życiu w wystąpieniu publicznym kogoś, kto kurczowo trzymał się tekstu na slajdach, albo przygotował taką prezentację, która zamiast skupiać uwagę odbiorców na tym, co mówiła osoba prezentująca – skupiała tę uwagę na tym, co działo się na ekranie. W czasie szkolenia uczestnicy nauczą się profesjonalnej prezentacji treści, a także posiądą wiedzę na temat najczęściej występujących błędów przy konstruowaniu prezentacji. Poznają też taką strukturę prezentacji, która pomoże im zarządzać uwagą odbiorców szkolenia.

Możesz lubić także…