JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, PROWADZIĆ CIEKAWE PREZENTACJE I SKUTECZNIE SZKOLIĆ?

Szkolenie – Nauka dorosłych, Autoprezentacja, Wystąpienia publiczne, Mowa ciała.
4 dni szkoleniowe – 2 zjazdy po 2 dni

JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, PROWADZIĆ CIEKAWE PREZENTACJE I SKUTECZNIE SZKOLIĆ?

Szkolenie – Nauka dorosłych, Autoprezentacja, Wystąpienia publiczne, Mowa ciała.
4 dni szkoleniowe – 2 zjazdy po 2 dni

Wystąpienia publiczne, ciekawe prezentowanie treści oraz skuteczne szkolenie pracowników to poważne wyzwania przed którymi stoi wiele osób w firmie począwszy od zarządu, a skończywszy na trenerach wewnętrznych. Nie wszyscy mają predyspozycje do wystąpień publicznych, ale każdy może się tego nauczyć. Na tym właśnie skoncentrowane jest szkolenie „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?”.

Dla kogo to szkolenie?

  • Członkowie zarządu
  • Managerowie wszystkich poziomów
  • Osoby zajmujące się w firmie prowadzeniem prezentacji
  • Trenerzy wewnętrzni i kandydaci na nich

Czego się nauczysz na szkoleniu?​

  • Rozwijanie umiejętności publicznego prezentowania pomysłów i przekonań
  • Wyćwiczenie łatwości efektywnego prezentowania produktu, przekazywania koncepcji i projektów różnym grupom odbiorców.
  • Nabycie kompetencji przygotowania i przeprowadzenia prezentacji, tak aby osiągnąć zamierzony cel
  • Zdobycie umiejętności zwracania uwagi słuchaczy i zapobiegania ich znużeniu
  • Wyrobienie łatwości radzenia sobie z obiekcjami słuchaczy, odpowiadania na pytania, wyjaśniania wątpliwości

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zdobycie wiedzy na temat wystąpień publicznych, prezentacji multimedialnych oraz zasad szkolenia dorosłych
  • Nabycie umiejętności potrzebnych do pełnienia funkcji trenera wewnętrznego
  • Wzrost pewności siebie w czasie wystąpień publicznych

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

JAK WYSTĘPOWAĆ PUBLICZNIE, PROWADZIĆ CIEKAWE PREZENTACJE I SKUTECZNIE SZKOLIĆ?

Kod usługi szkoleniowej

O/WYS/A/4/WT

Termin rozpoczęcia szkolenia

Miejsce szkolenia:

Szkoleniowiec:

Aktualna cena:

Promocyjna cena tylko do:

Program szkolenia.

DZIEŃ 1 z 4
Zjazd pierwszy 

09:00-17:00

MODUŁ  I – JAK UCZĄ SIĘ DOROŚLI?

  • Trzy podstawowe zasady uczenia się dorosłych
  • Bariery w uczeniu się dorosłych
  • Rola trenera/szkoleniowca
  • Etapy nabywania kompetencji
  • Style uczenia sią
  • Kiedy uczenie się dorosłych jest skuteczne?
  • Metody szkolenia

MODUŁ II – CZYM JEST AUTOPREZENTACJA?

  • Jak nadać atrakcyjną formę treści szkolenia?
  • Funkcje autoprezentacji
  • Skuteczne taktyki autoprezentacji
  • Efekt pierwszego wrażenia i jego wpływ na szkolenie

DZIEŃ 2 z 4 
Zjazd pierwszy

09:00-17:00

MODUŁ III – KOMINIKACJA W CZASIE SZKOLENIA

  • Zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi podczas wystąpień
  • Zasady udanej dyskusji
  • Elementy merytorycznej dyskusji
  • Aktywne słuchanie
  • Reguła dopasowania i podobieństwa/efekt kameleona
  • Funkcje i wykorzystanie parafrazy

MODUŁ IV – MOWA CIAŁA. WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

  • Jak rozpocząć wystąpienie, prezentację, szkolenie?
  • Spójność gestów
  • Sygnały niewerbalne (świadomość ich oddziaływania na uczestników)
  • Bazowe elementy wystąpienia
  • Rola kontaktu wzrokowego
  • Proksemika, czyli szacunek dla przestrzeni własnej i uczestników
  • Ton i modulacja głosu
  • Budowanie pewności siebie w czasie szkoleń, prezentacji i innych wystąpień publicznych

DZIEŃ 3 z 4 
Zjazd drugi

09:00-17:00

MODUŁ V – NARZĘDZIA WPŁYWU PODCZAS WYSTĄPIEŃ 

  • Metoda konsekwentnego stawiania granic
  • Zasady wywierania wpływu
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami w czasie szkolenia?

MODUŁ VI – PREZENTACJA I JEJ STRUKTURA

  • Zasady udanej prezentacji
  • Struktura prezentacji
  • Nawiązywanie kontaktu ze słuchaczami
  • Narzędzie nowoczesnej prezentacji (banki darmowych zdjęć, gadżety prezentacyjne, programy do przygotowania prezentacji, aplikacje do obróbki grafiki)
  • Umiejętność argumentowania i przekonywania (co zrobić, gdy brakuje mi wiedzy lub argumentów?)
  • Pomoce wizualne podczas wystąpień i prezentacji
  • Umiejętność atrakcyjnej prezentacji danych liczbowych/statystycznych
  • Praca z głosem

DZIEŃ 4 z 4
Zjazd drugi

09:00-17:00

EGZAMIN

  • Ostatni dzień szkolenia przeznaczony jest na egzamin
  • Uczestnicy przygotują 20-minutowe szkolenie i zaprezentują je na forum grupy
  • Każdy uczestnik otrzyma informację zwrotną na temat swojej pracy

HARMONOGRAM GODZINOWY

DZIEŃ 1

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 2

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 3

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 4

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 32

Baza usług rozwojowych - szkolenia

Szkolenie z możliwością dofinansowania do 80% kosztów!

Kto poprowadzi szkolenie?

dr Wiktor Tokarski 

Obszar specjalizacji

Rozwój kompetencji managerskich. Budowanie relacji interpersonalnych. Wpływ komunikacji na życie i biznes. Motywacja i automotywacja. Ograniczające przekonania. Zarządzanie czasem i efektywność osobista. Zarządzania zasobami ludzkimi. Komunikacja i doskonalenie zawodowe. Coaching managerski. Rozwiązywanie konfliktów. Inteligencja emocjonalna. Budowanie efektywnych zespołów. Przywództwo.

Doświadczenie zawodowe

  • Pierwsze kroki na sali szkoleniowej stawiał w 2008 roku prowadząc szkolenia dla średniej kadry managerskiej jednego z największych polskich banków. W między czasie obronił doktorat z socjologii i prowadził liczne projekty z zakresu rozwoju osobistego.
  • Przez kilka lat zdobywał doświadczenie jako manager, dyrektor zarządzający, a także wykładowca akademicki.
  • Współpracował z takimi markami: BZWBK (obecnie Santander Bank), Instytut Rozwoju Biznesu (obecnie: IBD Business School), TU Allianz Polska, TimeTrend, Riff, Montblanc, Noble Place oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

Od 2017 roku przeprowadził ponad 1800 godzin szkoleniowych, 1100 godzin coachingu indywidualnego i grupowego oraz ponad 100 godzin executive coachingu.

Wykształcenie

  • Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. 
  • Coach  (Szkoła Profesjonalnego Coachingu w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Kraków).
  • Trener biznesu (IBD Business School, Warszawa)
Wiktor Toarski

Referencje

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?

Adres:

STADION ŚLĄSKI
ul. Katowicka 10
41-500 Chorzów

Data i godzina rozpoczęcia:

Terminy kolejnych edycji szkolenia:

do ustalenia - zainteresowanych prosimy o kontakt

Co otrzymujesz w ramach szkolenia?

  • Udział w 4 warsztatowych dniach szkoleniowych (2 zjazdy po 2 dni) w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 14 osobowej grupie! Szkolenie realizowane z zachowaniem wytycznych GIS i Ministerstwa Rozwoju dot. COVID19. 
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

CENA ZA TO SZKOLENIE TO:

2900,00 zł netto za osobę (cena regularna)
+5% rabatu przy udziale 2 osób z jednej firmy
+10% rabatu przy udziale 3 osób z jednej firmy

Cena promocyjna „first minute” z rabatem -400,00zł = 2500,00 zł netto za osobę. Cena „first minute” obowiązuje dla biletów opłaconych nie później jak 7 dni przed szkoleniem. Decyduje data księgowania środków na koncie organizatora. Promocja first minute nie łączy się z rabatowaniem dla większej ilości osób z jednej organizacji.

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
O/WYS/A/4/WT

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA?

  • Zadzwoń teraz: 660 910 950
  • Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883  |  NIP: 9542809702  |  REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020

MERYTORYCZNIE O SZKOLENIU.

Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?

W każdej firmie i organizacji przychodzi taki moment, że pracownik, manager, czy właściciel firmy staje przed wyzwaniem zaprezentowania jakiś treści, albo poprowadzenia wewnętrznego szkolenia. Niektórzy czuję się w takich sytuacjach jak ryba w wodzie, a niektórzy unikają ich jak ognia. Szkolenie „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” przeznaczone jest dla jednych i drugich. Ci, którzy uwielbiają wszelkiego rodzaju wystąpienia publiczne w czasie szkolenia będą mogli przyjrzeć się swojemu warsztatowi i to, co robią uczynić jeszcze lepszym. Ci zaś, którzy z wystąpieniami publicznymi, szkoleniami i prowadzeniem prezentacji mają duży kłopot, w czasie 4-dniowego szkolenia, poznają różne sposoby jak wzmocnić się w tym zakresie kompetencji i zmniejszyć lęk przed występowaniem na forum publicznym.

Szkolenie „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” odbywa się w czasie dwóch zjazdów, z których każdy trwa dwa dni. W ciągu trzech dni uczestnicy zapoznają się z podstawowymi zasadami dotyczącymi prowadzenia szkoleń, prezentacji i wystąpień publicznych, a w dniu czwartym przystąpią do egzaminu, w czasie którego w życzliwej atmosferze będą mogli zaprezentować swoje umiejętności w czasie krótkiego szkolenia.

Jak uczą się dorośli?

Uczenie dorosłych to zupełnie inny sposób przekazywania wiedzy. O ile o dzieciach można mówić, że są tabula rasa (czystą tabliczką), na której można zapisywać nowe informacje i kodować wiedzę, o tyle dorośli posiadają już spory zasób wiedzy i doświadczenia w wielu dziedzinach życia, także w tych, w których wydaje im się, że są niekompetentni.

Uczenie dorosłych to proces, który polega na wydobywaniu z nich wiedzy, którą już posiadają, konfrontowaniu jej z wiedzą, której jeszcze nie posiadają i wzmacnianiu obu tych obszarów. W czasie każdego wystąpienia publicznego, prezentacji czy szkolenia, na sali znajdują się ludzie, którzy w prezentowanym temacie już coś wiedzą, dlatego dobry trener, czy osoba występująca publicznie robi wszystko, aby tę wiedzę wydobyć, pokazać, uporządkować i wzbogacić.

Czym jest autoprezentacja?

Gdybyśmy – po krótce – mieli odpowiedzieć na pytanie: „Czym jest autoprezentacja?” to moglibyśmy powiedzieć, że jest to sztuka świadomego zarządzania tym, jak widzą i odbierają nas inni ludzie. Trener, czy – w ogóle – osoba występująca publicznie musi efektywnie budować swój wizerunek. Musi być więc świadomy tego jak odbierają go inni.

Na szczęście autoprezentacją można zarządzać. Potrzebna jest do tego wiedza, a także otwartość na informację zwrotną (feedback) od innych. W czasie szkolenia „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” uczestnicy szkolenia nie tylko zdobędą wiedzę na temat budowania swojego wizerunku i autoprezentacji, ale przede wszystkim będą mogli „zobaczyć” siebie oczami innych.

Komunikacja w czasie szkolenia

Komunikacja należy do tych kompetencji, które są kluczowe w relacjach interpersonalnych, a jeśli możemy mówić o jakichś kluczowych kompetencjach w czasie szkoleń, wystąpień publicznych czy prezentacji to z pewnością komunikacja jest najważniejszą z nich.

W czasie szkolenia „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” uczestnicy będą mieli okazję przyjrzeć się swojej komunikacji, doświadczyć tego jak ważną rolę pełni ona w czasie wystąpień publicznych oraz poznać narzędzia, które będą bardzo pomocne w prowadzeniu ciekawych szkoleń, prezentacji i innych wystąpień publicznych.

Mowa ciała w czasie wystąpień publicznych

Drugim składnikiem skutecznej komunikacji jest komunikacja niewerbalna, czyli mowa ciała. Osoba podejmująca się występować publicznie i prowadzić szkolenia powinna dążyć do jak największej samoświadomości w tym zakresie, a także pracować nad tym, by jej mowa ciała, czyli komunikacja niewerbalna była spójna z tym, co będzie wypowiadać za pomocą swoich ust (komunikacja werbalna).

Budowanie wizerunku profesjonalnego szkoleniowca i osoby występującej publicznie to praca nad tym, aby nasze ciało nie przeszkadzało w czasie wystąpień publicznych. Dlatego właśnie ten temat jest jednym z proponowanych uczestnikom szkolenia „Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?”.

Narzędzia wpływu podczas wystąpień publicznych

Celem każdego wystąpienia publicznego jest wywieranie wpływu na słuchaczach. Czy istnieją jakieś sposoby/narzędzia, które mogą pomóc w tym, aby szkolenie, prezentacja, czy inne wystąpienie publiczne przyniosło realizację tego celu? Oczywiście! Na szkoleniu poznamy kilka podstawowych zadań wywierania wpływu, ale też odpowiemy na pytania jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami, które będziemy spotykać na salach szkoleniowych. No, bo jak poradzić sobie z uczestnikiem, który nieustannie zadaje pytania? Jaką postawę przyjąć wobec osoby wycofanej i czującej się nieswojo? Jak pracować z małymi grupami i jak radzić sobie z dużą grupą odbiorców?

Prezentacja multimedialna i jej struktura

Prezentacja multimedialna to narzędzie obosieczne. Z jednej stronie może pomóc w prowadzeniu szkolenia lub innego wystąpienia publicznego, a z drugiej strony może je skutecznie „położyć”. Chyba każdy z nas uczestniczył przynajmniej raz w życiu w wystąpieniu publicznym kogoś, kto kurczowo trzymał się tekstu na slajdach, albo przygotował taką prezentację, która zamiast skupiać uwagę odbiorców na tym, co mówiła osoba prezentująca – skupiała tę uwagę na tym, co działo się na ekranie. W czasie szkolenia uczestnicy nauczą się profesjonalnej prezentacji treści, a także posiądą wiedzę na temat najczęściej występujących błędów przy konstruowaniu prezentacji. Poznają też taką strukturę prezentacji, która pomoże im zarządzać uwagą odbiorców szkolenia.

Zobacz także inne szkolenia przygotowane dla Ciebie

Możesz lubić także…

  • Szkolenie Zarządzanie Projektami aspekty prawne - Śląska Organizacja Szkoleniowa
  • Wzmacnianie efektywności własnej i zespołowej - Śląska Organizacja Szkoleniowa
  • efektywność i motywowanie pracowników - szkolenie SOS
  • Promocja!
    Kompetencje menedżerskie

    AKADEMIA MENEDŻERA. SZKOLENIE MENEDŻERSKIE.

    3,500.00  Dodaj do koszyka

Możesz lubić także…

  • Szkolenie Zarządzanie Projektami aspekty prawne - Śląska Organizacja Szkoleniowa
  • Promocja!
    Kompetencje menedżerskie

    AKADEMIA MENEDŻERA. SZKOLENIE MENEDŻERSKIE.

    3,500.00  Dodaj do koszyka
  • efektywność i motywowanie pracowników - szkolenie SOS
  • Wzmacnianie efektywności własnej i zespołowej - Śląska Organizacja Szkoleniowa