Szkolenie Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących
Katowice, 1 dzień szkoleniowy.
Szkolenie – Google Ads. Marketing internetowy. SEO. Content Marketing.
Jeden z największych na świecie systemów reklamowych, dostępnych także dla przedsiębiorców i organizacji w Polsce to właśnie Google Ads (wcześniej pod nazwą Google AdWords). Reklama Google Ads pozwala docierać do Państwa potencjalnych Klientów w najpopularniejszej w Polsce i na świecie wyszukiwarce Google, praktycznie w ciągu kilkunastu minut od uruchomienia pierwszej kampanii.
Kampanie w Google Ads to także możliwość zdobywania klientów w sieci reklamowej Google, w takich miejscach jak portale, serwisy, fora i blogi internetowe). Google Ads to możliwość dotarcia także do klientów korzystających z YouTube oraz Gmaila. Możliwości są naprawdę ogromne!
Praktyczne warsztaty „Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących” przygotowaliśmy aby każdy kto jest zainteresowany skuteczną promocją swoich produktów i usług bez jakiejkolwiek wcześniejszej wiedzy czy praktyki mógł samodzielnie przygotować i uruchomić swoje reklamy. Osoby, które miały już kontakt z Google Ads czy wcześniej AdWords będą mogły odświeżyć, ugruntować i uporządkować swoją wiedzę oraz umiejętności na potrzeby aktualnego algorytmu Google Ads. Szkolenia odbywają się na najbardziej aktualnym interface Google Ads.
Podczas szkolenia po krótkim, teoretycznym, niezbędnym wprowadzeniu każdy z uczestników warsztatów, samodzielnie uruchamia pierwsze reklamy dla swojej firmy/organizacji pod okiem prowadzącego – certyfikowanego specjalisty Google, z ponad 17 letnim stażem. Istotnym elementem są także moduły na temat SEO czyli optymalizacji stron i sklepów, dzięki czemu reklamy są skuteczniejsze i tańsze!
Dla kogo to szkolenie?
- Pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
- Specjaliści i managerowie działów marketingu oraz PR
- właściciele małych i mikro firm
- Osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
- Wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie Google Ads (AdWords),
- Uczniowie szkół średnich i studenci kształcący się w marketingu, sprzedaży i reklamie
- Osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy i umiejętności, wcześniej uczestniczące w naszych szkoleniach z zakresu analityki internetowej, optymalizacji i pozycjonowania naturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym
Czego się nauczysz na szkoleniu?
- Zdobędziesz wiedzę na temat współczesnego Internetu, przewag i zagrożeń w kontekście kampanii reklamowych w Google Ads, trendów SEO oraz trendów na 2020r.,
- Zdobędziesz praktyczną wiedzy w zakresie przygotowania konta reklamowego w Google Ads, a dalej kampanii, grup reklam, reklam i rozszerzeń reklam oraz najlepszych słów kluczowych,
- Poznasz mechanizmy działania reklam w Google Ads i sposobów na skuteczne dopasowanie swoich kampanii do zaleceń i standardów Google,
- Wdrożysz podstawowe zalecenia w zakresie optymalizacji reklamowanych stron i serwisów internetowych dla poprawy jakości kampanii Google Ads oraz zwiększenia efektów,
- Zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę na temat pisania skutecznych tekstów reklamowych dla uzyskania jak najbardziej skutecznych reklam z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych,
- Nabędziesz umiejętności dostosowania struktury konta, kampanii, grup reklam do celów biznesowych, a także integracji Google Ads z Google Analytics dla szerszej analizy efektów,
- Poznasz mechanizmy podstawowej optymalizacji kampanii w Google Ads dla poprawy bieżących wyników oraz stałego eliminowania błędów,
- Przygotujesz pierwsze indywidualne kampanie reklamowe na produkty i usługi oferowane na ich stronach internetowych i w e-sklepach
Korzyści:
- Zwiększenie poziomu wiedzy na temat reklamy Internetowej i aktualnych procesów sprzedażowych,
- Wzmocnienie umiejętności w zakresie planowania strategii i wyznaczania celów sprzedażowych, w kontekście e-handlu
- Nabycie wiedzy i poznanie narzędzi Google Ads, szczególnie w kontekście kampanii Search oraz GDN,
- Zwiększenie efektywności biznesowej poprzez wiedzę i umiejętności z zakresu przygotowywania skutecznych reklam, a także analizy konkurencji w projekcie Google Ads
- Nabycie umiejętności czytelnego raportowania i kontrolowania oraz współpracy z podwykonawcami realizującymi dla firmy kampanie Google Ads ,
- Poprawa efektów w innych kanałach poza Google Ads np. social media, SEO, content marketing itd. poprzez zintegrowania wielu kanałów na podstawie raportów z Google Ads,
- Znajomość możliwości promocji i komunikacji, a także budowania marki i zasięgu w oparciu o sieć reklamową Google (GDN)
Dane szczegółowe o szkoleniu
Tytuł szkolenia
Szkolenie Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących
Kod usługi szkoleniowej
O/GAD/A/1/RD
Miejsce szkolenia:
Kategoria:
Szkoleniowiec:



Program szkolenia
MODUŁ I – AKTUALNE TRENDY INTERNETOWE, A GOOGLE ADS
- Dlaczego kampanie w Google Ads to absolutny fundament każdej firmy?
- Jak uzyskać wysoką sprzedaż w krótkim czasie wygrywając z konkurencja w Twojej branży?
- W jaki sposób działa projekt Google Ads i jakie daje możliwości na rozwój Twojej firmy?
MODUŁ II – STRUKTURA KONTA, KAMPANII DO TWOICH CELÓW i PODSTAWOWE POJĘCIA
- Utworzenie konta w Google Ads i podstawowa konfiguracja, uruchomienie
- Dopasowanie struktury konta, kampanii i grup reklam do Twoich potrzeb i celów biznesowych, a jednocześnie do struktury reklamowanego serwisu internetowego
- Podstawowe pojęcia w Google Ads jak Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa, Konwersje, CTR, CPA, Reklamy, Rodzaje rozszerzeń, dopasowanie słów i wykluczenia.
MODUŁ III – JAKOŚĆ STRONY DOCELOWEJ, A WYNIKI JAKOŚCIOWE I KOSZTY REKLAMY ADS
- Jak poprawić strukturę strony docelowej i zintegrować ze strukturą konta w Google?
- Podstawowe parametry optymalizacji strony, wpływające na jej jakość, użyteczność, przydatność, a w efekcie jakość kampanii i poziom konwersji
- 5 podstawowych elementów optymalizacji www dla obniżenia wydatków w Google Ads
- Dlaczego e-commerce to najlepsze rozwiązanie praktycznie dla każdej branży?
MODUŁ IV – pierwsza samodzielna kampania w google ads
- Tworzenie pierwszej kampanii w Google Ads, w wyszukiwarce krok po kroku
- Dopasowanie słów i tekstów reklam do potrzeb użytkowników z wykorzystaniem m.in. Planera słów kluczowych
- Wykorzystanie sprzedażowych i jakościowych aspektów rozszerzeń w reklamach Google Ads
- Szybkie tworzenie kolejnych kampanii, grup reklam i reklam na podstawie uruchomionej pierwszej kampanii
MODUŁ V – Kampanie w sieci reklamowej od podstaw
- Poznanie ogromnego potencjału i możliwości sieci reklamowej Google
- Dlaczego bez reklamy w sieci reklamowej efekty e-handlu będą dużo gorsze?
- Przygotowanie strategii i celów dla kampanii w sieci reklamowej Google
- Kierowanie w sieci reklamowej – jak się dobrze przygotować?
- Samodzielne uruchomienie pierwszej kampanii w sieci reklamowej z elementami graficznymi
MODUŁ VI – OPTYMALIZACJA W GOOGLE ADS TO PODSTAWA SUKCESU
- Które elementy powinny być przede wszystkim sprawdzane w procesie optymalizacji?
- Optymalizacja kampanii Google Ads w wyszukiwarce i optymalizacja kampanii Google Ads w sieci reklamowej
- Stały monitoring kampanii, automatyzacja procesów i raportowanie
- Jak dalej rozwijać firmę w kolejnych miesiącach w oparciu o narzędzia i kanały Google?
Godzina rozpoczęcia: 9.00
Godzina zakończenia: 17.00
Łączna liczba godzin zegarowych: 8,
w tym 2 x 15 minut na przerwę kawową + 1 x 45 minut na przerwę obiadową.
Kto poprowadzi szkolenie?
Robert Duda
Obszar specjalizacji
Marketing Internetowy • Reklama internetowa • Audyt serwisów internetowych • Optymalizacja serwisów internetowych • Pozycjonowanie stron i sklepów • Content Marketing • Link Building •Google AdWords (Google Ads) • Google Analytics • Google Search Console • Google Analytics • Google Data Studio • Google Merchant Center • Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze
Doświadczenie zawodowe
- Certyfikowany Specjalista Google.
- Od 17 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 25 000 000zł.
- Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
- Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych.
- Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
- Przygotował autorski projekt szkoleń oraz jest autorem dwóch książek – poradników „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” oraz „SUCKES W INTERNECIE. Poradnik dla początkujących” (premiera edycji 2020 – 31.03.2020) aby zainteresowani zdobyli gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet do wprowadzenia swojej firmy na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać i zwiększać rozpoznawalność oraz sprzedaż.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług
- Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji.
- Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz ponad 3000 godzin indywidualnych i firmowych konsultacji w zakresie skutecznego marketingu internetowego, w oparciu o narzędzia i kanały Google.
- Prelegent wielu konferencji w całej Polsce,
- Wykładowca akademicki,
- Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji “Sukces w Internecie” z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski.
- Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju.
- Pomysłodawca powstania, koordynator szkoleń i Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej.
Wykształcenie
- Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
- Szkoła Trenerów – Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Firmy i marki dla których pracowaliśmy
Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?
Adres:
Katowice, Wrocław, Rzeszów lub do ustalenia: w Państwa firmie lub ustalonej sali szkoleniowej
Data i godzina rozpoczęcia:
Sprawdź najbliższe terminy szkoleń otwartych z Google Ads >
Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia z Google?
- Udział w 1 dniu szkoleniowym w komfortowych salach, w samym centrum Katowic
- Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
- Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
- Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
- Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
- Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
- Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
- Certyfikat ukończenia szkolenia
CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:
- Noclegów uczestników,
- Przejazdów,
- Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/GAP/A/1/RD
Dodatkowe informacje dla uczestników.
Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:
- Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. - Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
- Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy
Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O. S.K.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000824241 | NIP: 9542812420 | REGON: 385511044
Referencje i Certyfikaty



TAGI:
Google Ads dla początkujących, Google Ads Katowice, Kurs Google Ads, kurs SEO dla Google Ads, SEO dla początkujących, SEO od podstaw Katowice, szkolenie Google, szkolenie Google Ads, szkolenie Google Ads dla początkujących, szkolenie Google Ads Katowice, szkolenie Google Katowice, Szkolenie SEO Katowice
Zobacz także inne szkolenia przygotowane dla Ciebie
Możesz lubić także…
- Szkolenie marketingowe
Szkolenie Google Analytics od podstaw + Google Data Studio na start
Czytaj dalej