Szkolenie GOOGLE ADS + Kurs GOOGLE ADS
Szkolenie – Google Ads. Marketing internetowy. SEO. Content Marketing.
2 dni szkoleniowe. Katowice lub Wrocław lub Tryb Online
Google Ads to jeden z największych systemów reklamowych na świecie. Reklama w Google AdWords pozwala docierać do potencjalnych Klientów na Twoje produkty lub usługi w zasadzie w kilka minut po uruchomieniu reklamy.
Szkolenie Google Ads to praktyczna i kompleksowa nauka krok po kroku zasad całego systemu reklamowego Google, możliwości wykorzystania wyszukiwarki, sieci reklamowej Google, YouTube, poczty Gmail oraz innych narzędzi. Podczas warsztatowego szkolenia z Google AdWords dowiesz się jak samodzielnie przygotować samą kampanię i czym się kierować planując akcje reklamową, a jednocześnie nauczysz się jaka powinna być strona docelowa, na którą Twoi Klienci wylądują klikając w reklamy Google AdWords.
Pierwszego i drugiego dnia szkolenia z zakresu reklamy w Google AdWords poznasz także wiele ciekawych wskazówek i praktycznych do wdrożenia w Twojej firmie rozwiązań, dzięki czemu udział w szkoleniu przełoży się bezpośrednio na efekty biznesowe z prowadzonej kampanii reklamowej.
Dla kogo to szkolenie?
- Pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
- Specjaliści i managerowie działów marketingu oraz PR
- właściciele małych i mikro firm
- Osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
- Wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie Google Ads (AdWords),
- Uczniowie szkół średnich i studenci kształcący się w marketingu, sprzedaży i reklamie
- Osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy i umiejętności, wcześniej uczestniczące w naszych szkoleniach z zakresu analityki internetowej, optymalizacji i pozycjonowania naturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym
Czego się nauczysz na szkoleniu?
- Zdobędziesz wiedzę na temat współczesnego Internetu, przewag i zagrożeń w kontekście kampanii reklamowych w Google Ads, trendów SEO oraz trendów na 2020r.,
- Zdobędziesz praktyczną wiedzy w zakresie przygotowania konta reklamowego w Google Ads, a dalej kampanii, grup reklam, reklam i rozszerzeń reklam oraz najlepszych słów kluczowych,
- Poznasz mechanizmy działania reklam w Google Ads i sposobów na skuteczne dopasowanie swoich kampanii do zaleceń i standardów Google,
- Wdrożysz podstawowe zalecenia w zakresie optymalizacji reklamowanych stron i serwisów internetowych dla poprawy jakości kampanii Google Ads oraz zwiększenia efektów,
- Zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę na temat pisania skutecznych tekstów reklamowych dla uzyskania jak najbardziej skutecznych reklam z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych,
- Nabędziesz umiejętności dostosowania struktury konta, kampanii, grup reklam do celów biznesowych, a także integracji Google Ads z Google Analytics dla szerszej analizy efektów,
- Poznasz mechanizmy podstawowej optymalizacji kampanii w Google Ads dla poprawy bieżących wyników oraz stałego eliminowania błędów,
- Przygotujesz pierwsze indywidualne kampanie reklamowe na produkty i usługi oferowane na ich stronach internetowych i w e-sklepach
Korzyści z udziału w szkoleniu:
- Zwiększenie poziomu wiedzy na temat reklamy Internetowej i aktualnych procesów sprzedażowych,
- Wzmocnienie umiejętności w zakresie planowania strategii i wyznaczania celów sprzedażowych, w kontekście e-handlu
- Nabycie wiedzy i poznanie narzędzi Google Ads, szczególnie w kontekście kampanii Search oraz GDN,
- Zwiększenie efektywności biznesowej poprzez wiedzę i umiejętności z zakresu przygotowywania skutecznych reklam, a także analizy konkurencji w projekcie Google Ads
- Nabycie umiejętności czytelnego raportowania i kontrolowania oraz współpracy z podwykonawcami realizującymi dla firmy kampanie Google Ads ,
- Poprawa efektów w innych kanałach poza Google Ads np. social media, SEO, content marketing itd. poprzez zintegrowania wielu kanałów na podstawie raportów z Google Ads,
- Znajomość możliwości promocji i komunikacji, a także budowania marki i zasięgu w oparciu o sieć reklamową Google (GDN)
Dane szczegółowe o szkoleniu
Tytuł szkolenia
Szkolenie GOOGLE ADS + Kurs GOOGLE ADS
Kod usługi szkoleniowej
O/GAD/A/2/RD
Miejsce szkolenia:
Kategoria:
Szkoleniowiec:



Program szkolenia
DZIEŃ 1 – SZKOLENIE GOOGLE ADS – POZIOM 1 (PODSTAWOWY)
MODUŁ I – WSPÓŁCZESNY HANDEL INTERNETOWY, A NARZĘDZIA GOOGLE 2021?
- Jak dziś prowadzić biznes w sieci aby skutecznie dotrzeć do Klienta i sprzedawać w Internecie z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności w zakresie SEO oraz Google Ads i Google Analytics?
MODUŁ II – REKLAMA W GOOGLE ADS – JAK MOŻNA WYKORZYSTAĆ OGROMNE MOŻLIWOŚCI GOOGLE ADS DO ROZWOJU I DYNAMICZNEJ SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET.
- Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet.
- Strategia kampanii w tym m.in. Cele, produkty, hasła, promocje, budżety, produkty alternatywne
MODUŁ III – SEO TO FUNDAMENT I GWARANCJA TANIEJ ORAZ SKUTECZNEJ REKLAMY GOOGLE ADS
- Jak samodzielnie zoptymalizować stronę lub sklep pod aktualne wytyczne Google. Na co zwrócić uwagę aby wygrać z konkurencją w wyszukiwarce – w kampaniach Google Ads?
MODUŁ IV – STRUKTURA KONTA GOOGLE ADS
- Dlaczego fundamentem każdej skutecznej i taniej kampanii w Google Ads (AdWords) jest przemyślana struktura konta. Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa Google Ads.
MODUŁ V – TWOJA PIERWSZA KAMPANIA W WYSZUKIWARCE
- Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google
- Tworzenie kampanii w Search + podstawy optymalizacja i raportowania.
DZIEŃ 2 – SZKOLENIE GOOGLE ADS – POZIOM 2 (ŚREDNIOZAAWANSOWANY)
MODUŁ I – DLACZEGO WARTO WEJŚĆ NA 2 POZIOM W GOOGLE ADS?
- Wprowadzenie na temat możliwości oraz efektywności dodatkowych funkcjonalności będących przedmiotem tego szkolenia – jak to wykorzystać z dnia na dzień w Twojej firmie? Jakie nowości czekają nas w Google Ads w 2021?
MODUŁ II – KAMPANIE GOOGLE ADS W SIECI REKLAMOWEJ (GDN). WPROWADZENIE.
- Co to jest sieć reklamowa i jak ją wykorzystać w Twojej strategii marketingowej? GDN w strukturze konta Google Ads. Możliwości kierowania i rozliczania w sieci reklamowej. Podstawowe błędy w kampaniach GDN.
MODUŁ III – KAMPANIE GOOGLE ADS W GDN. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII KROK PO KROKU
- Samodzielne tworzenie pierwszych reklam w sieci reklamowej GDN ze wsparciem prowadzącego.
MODUŁ IV – KAMPANIE REMARKETINGOWE (W GDN I RLSA). WPROWADZENIE
- Jak przygotować się do uruchomienia kampanii remarketingowych? Gdzie są Twoi odbiorcy? Grupy remarketngowe, grupy podobnych do, grupy po niestandardowe. Jak zintegrować Google Ads i Analytics pod remarketing?
MODUŁ V – KAMPANIE REMARKETINGOWE. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII REMARKETINGOWYCH KROK PO KROKU
- Samodzielne tworzenie swoich pierwszych kampanii, grup reklam, reklam na potrzeby Remarketingu (tutaj w GDN).
MODUŁ VI – KAMPANIE GOOGLE ADS W YOUTUBE
- Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w YouTube. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.
MODUŁ VII – KAMPANIE GOOGLE ADS W GMAILU
- Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w Gmailu. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.
MODUŁ VIII – INTEGRACJE GOOGLE ADS Z INNYMI NARZĘDZIAMI
- Jak poprawnie zintegrować Google Ads z Google Analytics oraz Google Data Studio aby wycisnąć z reklam wszystkie możliwości i osiągnąć sukces?!
MODUŁ IX – “REKOMENDACJE” W GOOGLE ADS ORAZ RAPORTOWANIE
- Czy i dlaczego warto przeglądać i uruchamiać Rekomendacje z panelu Google Ads oraz jak szybko i prosto generować automatyczne raporty z Google Ads?!
HARMONOGRAM GODZINOWY
DZIEŃ 1
- Godzina rozpoczęcia: 09:00
- Godzina zakończenia: 16.00
- Ilość godzin szkoleniowych: 7
DZIEŃ 2
- Godzina rozpoczęcia: 10:00
- Godzina zakończenia: 17.00
- Ilość godzin szkoleniowych: 7
Łączna ilość godzin szkoleniowych: 14
Łączna ilość godzin szkoleniowych: 14
Kto poprowadzi szkolenie?
Robert Duda
Obszar specjalizacji
Marketing Internetowy • Reklama internetowa • Audyt serwisów internetowych • Optymalizacja serwisów internetowych • Pozycjonowanie stron i sklepów • Content Marketing • Link Building •Google AdWords (Google Ads) • Google Analytics • Google Search Console • Google Analytics • Google Data Studio • Google Merchant Center • Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze
Doświadczenie zawodowe
- Certyfikowany Specjalista Google.
- Od 17 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 25 000 000zł.
- Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
- Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych.
- Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
- Przygotował autorski projekt szkoleń oraz jest autorem dwóch książek – poradników „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” oraz „SUCKES W INTERNECIE. Poradnik dla początkujących” (premiera edycji 2020 – 31.03.2020) aby zainteresowani zdobyli gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet do wprowadzenia swojej firmy na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać i zwiększać rozpoznawalność oraz sprzedaż.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług
- Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji.
- Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz ponad 3000 godzin indywidualnych i firmowych konsultacji w zakresie skutecznego marketingu internetowego, w oparciu o narzędzia i kanały Google.
- Prelegent wielu konferencji w całej Polsce,
- Wykładowca akademicki,
- Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji “Sukces w Internecie” z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski.
- Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju.
- Pomysłodawca powstania, koordynator szkoleń i Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej.
Wykształcenie
- Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
- Szkoła Trenerów – Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Firmy i marki dla których pracowaliśmy
Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?
Adres:
Szkolenie w Katowicach:
STADION ŚLĄSKI
przy ulicy Katowickiej 10 w Chorzowie
Szkolenie we Wrocławiu:
Hotelu Śląsk,
przy ulicy Oporowskiej 60 we Wrocławiu
Data i godzina rozpoczęcia:
Sprawdź szczegóły na stronie Szkolenia Google Ads
Terminy kolejnych szkoleń:
Sprawdź szczegóły na stronie Szkolenia Google Ads
Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia z Google?
- Udział w 2 dniach szkoleniowym w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
- Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
- Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
- Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
- Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
- Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
- Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
- Certyfikat ukończenia szkolenia
CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:
- Noclegów uczestników,
- Przejazdów,
- Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/GAD/A/S/RD
CENA ZA TO SZKOLENIE TO:
W promocji to 997,00 zł netto za osobę (cena regularna) dla szkolenia 2 dniowego. Istnieje mozliwość także udziału tylko w szkoleniu pierwszego dnia (497 zł netto) lub drugiego dnia (597 zł netto).
Cena regularna za to 2 dniowe szkolenia to 1697 zł netto.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
0/WCZ/A/1/MG
MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW?
- Zadzwoń teraz: 660 910 950
- Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl
Dodatkowe informacje dla uczestników.
Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:
- Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. - Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
- Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy
Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883 | NIP: 9542809702 | REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020
Referencje i Certyfikaty



TAGI:
Google Ads dla początkujących, Google Ads Katowice, Kurs Google Ads, kurs SEO dla Google Ads, SEO dla początkujących, SEO od podstaw Katowice, szkolenie Google, szkolenie Google Ads, szkolenie Google Ads dla początkujących, szkolenie Google Ads Katowice, szkolenie Google Katowice, Szkolenie SEO Katowice