Szkolenie Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących

Katowice, 1 dzień szkoleniowy.
Szkolenie – Google Ads. Marketing internetowy. SEO. Content Marketing.

Szkolenie Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących

Katowice, 1 dzień szkoleniowy.
Szkolenie – Google Ads. Marketing internetowy. SEO. Content Marketing.

Jeden z największych na świecie systemów reklamowych, dostępnych także dla przedsiębiorców i organizacji w Polsce to właśnie Google Ads (wcześniej pod nazwą Google AdWords). Reklama Google Ads pozwala docierać do Państwa potencjalnych Klientów w najpopularniejszej w Polsce i na świecie wyszukiwarce Google, praktycznie w ciągu kilkunastu minut od uruchomienia pierwszej kampanii.
Kampanie w Google Ads to także możliwość zdobywania klientów w sieci reklamowej Google, w takich miejscach jak portale, serwisy, fora i blogi internetowe). Google Ads to możliwość dotarcia także do klientów korzystających z YouTube oraz Gmaila. Możliwości są naprawdę ogromne! 

Praktyczne warsztaty „Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących” przygotowaliśmy aby każdy kto jest zainteresowany skuteczną promocją swoich produktów i usług bez jakiejkolwiek wcześniejszej wiedzy czy praktyki mógł samodzielnie przygotować i uruchomić swoje reklamy. Osoby, które miały już kontakt z Google Ads czy wcześniej AdWords będą mogły odświeżyć, ugruntować i uporządkować swoją wiedzę oraz umiejętności na potrzeby aktualnego algorytmu Google Ads. Szkolenia odbywają się na najbardziej aktualnym interface Google Ads.

Podczas szkolenia po krótkim, teoretycznym, niezbędnym wprowadzeniu każdy z uczestników warsztatów, samodzielnie uruchamia pierwsze reklamy dla swojej firmy/organizacji pod okiem prowadzącego – certyfikowanego specjalisty Google, z ponad 17 letnim stażem. Istotnym elementem są także moduły na temat SEO czyli optymalizacji stron i sklepów, dzięki czemu reklamy są skuteczniejsze i tańsze!

Dla kogo to szkolenie?

  • Pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • Specjaliści i managerowie działów marketingu oraz PR
  • właściciele małych i mikro firm
  • Osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • Wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie Google Ads (AdWords),
  • Uczniowie szkół średnich i studenci kształcący się w marketingu, sprzedaży i reklamie
  • Osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy i umiejętności, wcześniej uczestniczące w naszych szkoleniach z zakresu analityki internetowej, optymalizacji i pozycjonowania naturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym

Czego się nauczysz na szkoleniu?​

  • Zdobędziesz wiedzę na temat współczesnego Internetu, przewag i zagrożeń w kontekście kampanii reklamowych w Google Ads, trendów SEO oraz trendów na 2020r.,
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzy w zakresie przygotowania konta reklamowego w Google Ads, a dalej kampanii, grup reklam, reklam i rozszerzeń reklam oraz najlepszych słów kluczowych,
  • Poznasz mechanizmy działania reklam w Google Ads i sposobów na skuteczne dopasowanie swoich kampanii do zaleceń i standardów Google,
  • Wdrożysz podstawowe zalecenia w zakresie optymalizacji reklamowanych stron i serwisów internetowych dla poprawy jakości kampanii Google Ads oraz zwiększenia efektów,
  • Zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę na temat pisania skutecznych tekstów reklamowych dla uzyskania jak najbardziej skutecznych reklam z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Nabędziesz umiejętności dostosowania struktury konta, kampanii, grup reklam do celów biznesowych, a także integracji Google Ads z Google Analytics dla szerszej analizy efektów,
  • Poznasz mechanizmy podstawowej optymalizacji kampanii w Google Ads dla poprawy bieżących wyników oraz stałego eliminowania błędów,
  • Przygotujesz pierwsze indywidualne kampanie reklamowe na produkty i usługi oferowane na ich stronach internetowych i w e-sklepach

Korzyści:

  • Zwiększenie poziomu wiedzy na temat reklamy Internetowej i aktualnych procesów sprzedażowych,
  • Wzmocnienie umiejętności w zakresie planowania strategii i wyznaczania celów sprzedażowych, w kontekście e-handlu
  • Nabycie wiedzy i poznanie narzędzi Google Ads, szczególnie w kontekście kampanii Search oraz GDN,
  • Zwiększenie efektywności biznesowej poprzez wiedzę i umiejętności z zakresu przygotowywania skutecznych reklam, a także analizy konkurencji w projekcie Google Ads
  • Nabycie umiejętności czytelnego raportowania i kontrolowania oraz współpracy z podwykonawcami realizującymi dla firmy kampanie Google Ads ,
  • Poprawa efektów w innych kanałach poza Google Ads np. social media, SEO, content marketing itd. poprzez zintegrowania wielu kanałów na podstawie raportów z Google Ads,
  • Znajomość możliwości promocji i komunikacji, a także budowania marki i zasięgu w oparciu o sieć reklamową Google (GDN)

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

Szkolenie Google Ads od podstaw + SEO dla początkujących

Kod usługi szkoleniowej

O/GAD/A/1/RD

Miejsce szkolenia:

Szkoleniowiec:

Szkolenie Google Ads Katowice

Program szkolenia​

MODUŁ I – AKTUALNE TRENDY INTERNETOWE, A GOOGLE ADS

  • Dlaczego kampanie w Google Ads to absolutny fundament każdej firmy?
  • Jak uzyskać wysoką sprzedaż w krótkim czasie wygrywając z konkurencja w Twojej branży?
  • W jaki sposób działa projekt Google Ads i jakie daje możliwości na rozwój Twojej firmy?

MODUŁ II – STRUKTURA KONTA, KAMPANII DO TWOICH CELÓW i PODSTAWOWE POJĘCIA

  • Utworzenie konta w Google Ads i podstawowa konfiguracja, uruchomienie
  • Dopasowanie struktury konta, kampanii i grup reklam do Twoich potrzeb i celów biznesowych, a jednocześnie do struktury reklamowanego serwisu internetowego
  • Podstawowe pojęcia w Google Ads jak Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa, Konwersje, CTR, CPA, Reklamy, Rodzaje rozszerzeń, dopasowanie słów i wykluczenia.

MODUŁ III – JAKOŚĆ STRONY DOCELOWEJ, A WYNIKI JAKOŚCIOWE I KOSZTY REKLAMY ADS

  • Jak poprawić strukturę strony docelowej i zintegrować ze strukturą konta w Google?
  • Podstawowe parametry optymalizacji strony, wpływające na jej jakość, użyteczność, przydatność, a w efekcie jakość kampanii i poziom konwersji
  • 5 podstawowych elementów optymalizacji www dla obniżenia wydatków w Google Ads
  • Dlaczego e-commerce to najlepsze rozwiązanie praktycznie dla każdej branży?

MODUŁ IV – pierwsza samodzielna kampania w google ads

  • Tworzenie pierwszej kampanii w Google Ads, w wyszukiwarce krok po kroku
  • Dopasowanie słów i tekstów reklam do potrzeb użytkowników z wykorzystaniem m.in. Planera słów kluczowych
  • Wykorzystanie sprzedażowych i jakościowych aspektów rozszerzeń w reklamach Google Ads
  • Szybkie tworzenie kolejnych kampanii, grup reklam i reklam na podstawie uruchomionej pierwszej kampanii

MODUŁ V – Kampanie w sieci reklamowej od podstaw

  • Poznanie ogromnego potencjału i możliwości sieci reklamowej Google
  • Dlaczego bez reklamy w sieci reklamowej efekty e-handlu będą dużo gorsze?
  • Przygotowanie strategii i celów dla kampanii w sieci reklamowej Google
  • Kierowanie w sieci reklamowej – jak się dobrze przygotować?
  • Samodzielne uruchomienie pierwszej kampanii w sieci reklamowej z elementami graficznymi

MODUŁ VI – OPTYMALIZACJA W GOOGLE ADS TO PODSTAWA SUKCESU

  • Które elementy powinny być przede wszystkim sprawdzane w procesie optymalizacji?
  • Optymalizacja kampanii Google Ads w wyszukiwarce i optymalizacja kampanii Google Ads w sieci reklamowej
  • Stały monitoring kampanii, automatyzacja procesów i raportowanie
  • Jak dalej rozwijać firmę w kolejnych miesiącach w oparciu o narzędzia i kanały Google?


Godzina rozpoczęcia: 9.00
Godzina zakończenia: 17.00

Łączna liczba godzin zegarowych: 8,
w tym 2 x 15 minut na przerwę kawową + 1 x 45 minut na przerwę obiadową.

Kto poprowadzi szkolenie?

Robert Duda

Obszar specjalizacji

Marketing Internetowy • Reklama internetowa • Audyt serwisów internetowych • Optymalizacja serwisów internetowych • Pozycjonowanie stron i sklepów • Content Marketing • Link Building •Google AdWords (Google Ads) • Google Analytics • Google Search Console • Google Analytics • Google Data Studio • Google Merchant Center • Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze

Doświadczenie zawodowe

  • Certyfikowany Specjalista Google.
  • Od 17 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 25 000 000zł.
  • Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
  • Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych.
  • Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
  • Przygotował autorski projekt szkoleń oraz jest autorem dwóch książek – poradników „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” oraz „SUCKES W INTERNECIE. Poradnik dla początkujących” (premiera edycji 2020 – 31.03.2020) aby zainteresowani zdobyli gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet do wprowadzenia swojej firmy na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać i zwiększać rozpoznawalność oraz sprzedaż.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

  • Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji.
  • Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz ponad 3000 godzin indywidualnych i firmowych konsultacji w zakresie skutecznego marketingu internetowego, w oparciu o narzędzia i kanały Google.
  • Prelegent wielu konferencji w całej Polsce,
  • Wykładowca akademicki,
  • Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji “Sukces w Internecie” z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski.
  • Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju.
  • Pomysłodawca powstania, koordynator szkoleń i Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej.

Wykształcenie 

  • Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
  • Szkoła Trenerów – Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Robert Duda - Prezes Zarządu Śląska Organizacja Szkoleniowa

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?

Adres:

Katowice, Wrocław, Rzeszów lub do ustalenia: w Państwa firmie lub ustalonej sali szkoleniowej

Data i godzina rozpoczęcia:

Sprawdź najbliższe terminy szkoleń otwartych z Google Ads >

Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia z Google?

  • Udział w 1 dniu szkoleniowym w komfortowych salach, w samym centrum Katowic
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

 

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
O/GAP/A/1/RD

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

 

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

 

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O. S.K.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000824241  |  NIP: 9542812420  |  REGON: 385511044

Referencje i Certyfikaty

Możesz lubić także…