Szkolenie GOOGLE ADS + Kurs GOOGLE ADS

Szkolenie – Google Ads. Marketing internetowy. SEO. Content Marketing.
2 dni szkoleniowe. Katowice lub Wrocław

Szkolenie GOOGLE ADS + Kurs GOOGLE ADS

Szkolenie – Google Ads. Marketing internetowy. SEO. Content Marketing.
2 dni szkoleniowe. Katowice lub Wrocław

Google Ads to jeden z największych systemów reklamowych na świecie. Reklama w Google AdWords pozwala docierać do potencjalnych Klientów na Twoje produkty lub usługi w zasadzie w kilka minut po uruchomieniu reklamy. 

Szkolenie Google Ads to praktyczna i kompleksowa nauka krok po kroku zasad całego systemu reklamowego Google, możliwości wykorzystania wyszukiwarki, sieci reklamowej Google, YouTube, poczty Gmail oraz innych narzędzi. Podczas warsztatowego szkolenia z Google AdWords dowiesz się jak samodzielnie przygotować samą kampanię i czym się kierować planując akcje reklamową, a jednocześnie nauczysz się jaka powinna być strona docelowa, na którą Twoi Klienci wylądują klikając w reklamy Google AdWords. 

Pierwszego i drugiego dnia szkolenia z zakresu reklamy w Google AdWords poznasz także wiele ciekawych wskazówek i praktycznych do wdrożenia w Twojej firmie rozwiązań, dzięki czemu udział w szkoleniu przełoży się bezpośrednio na efekty biznesowe z prowadzonej kampanii reklamowej. 

Dla kogo to szkolenie?

  • Pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • Specjaliści i managerowie działów marketingu oraz PR
  • właściciele małych i mikro firm
  • Osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • Wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie Google Ads (AdWords),
  • Uczniowie szkół średnich i studenci kształcący się w marketingu, sprzedaży i reklamie
  • Osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy i umiejętności, wcześniej uczestniczące w naszych szkoleniach z zakresu analityki internetowej, optymalizacji i pozycjonowania naturalnego na poziomie podstawowym i rozszerzonym

Czego się nauczysz na szkoleniu?​

  • Zdobędziesz wiedzę na temat współczesnego Internetu, przewag i zagrożeń w kontekście kampanii reklamowych w Google Ads, trendów SEO oraz trendów na 2020r.,
  • Zdobędziesz praktyczną wiedzy w zakresie przygotowania konta reklamowego w Google Ads, a dalej kampanii, grup reklam, reklam i rozszerzeń reklam oraz najlepszych słów kluczowych,
  • Poznasz mechanizmy działania reklam w Google Ads i sposobów na skuteczne dopasowanie swoich kampanii do zaleceń i standardów Google,
  • Wdrożysz podstawowe zalecenia w zakresie optymalizacji reklamowanych stron i serwisów internetowych dla poprawy jakości kampanii Google Ads oraz zwiększenia efektów,
  • Zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę na temat pisania skutecznych tekstów reklamowych dla uzyskania jak najbardziej skutecznych reklam z wykorzystaniem narzędzi wewnętrznych i zewnętrznych,
  • Nabędziesz umiejętności dostosowania struktury konta, kampanii, grup reklam do celów biznesowych, a także integracji Google Ads z Google Analytics dla szerszej analizy efektów,
  • Poznasz mechanizmy podstawowej optymalizacji kampanii w Google Ads dla poprawy bieżących wyników oraz stałego eliminowania błędów,
  • Przygotujesz pierwsze indywidualne kampanie reklamowe na produkty i usługi oferowane na ich stronach internetowych i w e-sklepach

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Zwiększenie poziomu wiedzy na temat reklamy Internetowej i aktualnych procesów sprzedażowych,
  • Wzmocnienie umiejętności w zakresie planowania strategii i wyznaczania celów sprzedażowych, w kontekście e-handlu
  • Nabycie wiedzy i poznanie narzędzi Google Ads, szczególnie w kontekście kampanii Search oraz GDN,
  • Zwiększenie efektywności biznesowej poprzez wiedzę i umiejętności z zakresu przygotowywania skutecznych reklam, a także analizy konkurencji w projekcie Google Ads
  • Nabycie umiejętności czytelnego raportowania i kontrolowania oraz współpracy z podwykonawcami realizującymi dla firmy kampanie Google Ads ,
  • Poprawa efektów w innych kanałach poza Google Ads np. social media, SEO, content marketing itd. poprzez zintegrowania wielu kanałów na podstawie raportów z Google Ads,
  • Znajomość możliwości promocji i komunikacji, a także budowania marki i zasięgu w oparciu o sieć reklamową Google (GDN)

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

Szkolenie GOOGLE ADS + Kurs GOOGLE ADS

Kod usługi szkoleniowej

O/GAD/A/2/RD

Miejsce szkolenia:

Szkoleniowiec:

Szkolenie Google Ads Katowice

Program szkolenia​

DZIEŃ 1 – SZKOLENIE GOOGLE ADS – POZIOM 1 (PODSTAWOWY)

MODUŁ I – WSPÓŁCZESNY HANDEL INTERNETOWY, A NARZĘDZIA GOOGLE 2021?

  • Jak dziś prowadzić biznes w sieci aby skutecznie dotrzeć do Klienta i sprzedawać w Internecie z wykorzystaniem wiedzy i umiejętności w zakresie SEO oraz Google Ads i Google Analytics?

MODUŁ II – REKLAMA W GOOGLE ADS – JAK MOŻNA WYKORZYSTAĆ OGROMNE MOŻLIWOŚCI GOOGLE ADS DO ROZWOJU I DYNAMICZNEJ SPRZEDAŻY PRZEZ INTERNET.

  • Jak można wykorzystać ogromne możliwości Google Ads do rozwoju i dynamicznej sprzedaży przez Internet. ​
  • Strategia kampanii w tym m.in. Cele, produkty, hasła, promocje, budżety, produkty alternatywne

MODUŁ III – SEO TO FUNDAMENT I GWARANCJA TANIEJ ORAZ SKUTECZNEJ REKLAMY GOOGLE ADS

  • Jak samodzielnie zoptymalizować stronę lub sklep pod aktualne wytyczne Google. Na co zwrócić uwagę aby wygrać z konkurencją w wyszukiwarce – w kampaniach Google Ads?

MODUŁ IV – STRUKTURA KONTA GOOGLE ADS

  • Dlaczego fundamentem każdej skutecznej i taniej kampanii w Google Ads (AdWords) jest przemyślana struktura konta. Wynik jakości, Ranking Reklamy, Aukcja Reklamowa Google Ads.​

MODUŁ V – TWOJA PIERWSZA KAMPANIA W WYSZUKIWARCE 

  • Samodzielne tworzenie krok po kroku na żywo w interface Google Ads pierwszej kampanii tekstowej w wyszukiwarce Google
  • Tworzenie kampanii w Search + podstawy optymalizacja i raportowania.

DZIEŃ 2 – SZKOLENIE GOOGLE ADS – POZIOM 2 (ŚREDNIOZAAWANSOWANY)

MODUŁ I – DLACZEGO WARTO WEJŚĆ NA 2 POZIOM W GOOGLE ADS?

  • Wprowadzenie na temat możliwości oraz efektywności dodatkowych funkcjonalności będących przedmiotem tego szkolenia – jak to wykorzystać z dnia na dzień w Twojej firmie? Jakie nowości czekają nas w Google Ads w 2021?
MODUŁ II – KAMPANIE GOOGLE ADS W SIECI REKLAMOWEJ (GDN). WPROWADZENIE.
  • Co to jest sieć reklamowa i jak ją wykorzystać w Twojej strategii marketingowej? GDN w strukturze konta Google Ads. Możliwości kierowania i rozliczania w sieci reklamowej. Podstawowe błędy w kampaniach GDN.

MODUŁ III – KAMPANIE GOOGLE ADS W GDN. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII KROK PO KROKU

  • Samodzielne tworzenie pierwszych reklam w sieci reklamowej GDN ze wsparciem prowadzącego.
MODUŁ IV – KAMPANIE REMARKETINGOWE (W GDN I RLSA). WPROWADZENIE
  • Jak przygotować się do uruchomienia kampanii remarketingowych? Gdzie są Twoi odbiorcy? Grupy remarketngowe, grupy podobnych do, grupy po niestandardowe. Jak zintegrować Google Ads i Analytics pod remarketing?

MODUŁ V – KAMPANIE REMARKETINGOWE. TWORZENIE WŁASNYCH KAMPANII REMARKETINGOWYCH KROK PO KROKU

  • Samodzielne tworzenie swoich pierwszych kampanii, grup reklam, reklam na potrzeby Remarketingu (tutaj w GDN).

MODUŁ VI – KAMPANIE GOOGLE ADS W YOUTUBE

  • Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w YouTube. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.

MODUŁ VII – KAMPANIE GOOGLE ADS W GMAILU

  • Jak zaplanować i uruchomić samodzielnie krok po kroku pierwszą Twoją kampanię reklamową w Gmailu. Wprowadzenie i praktyczne ćwiczenia.

MODUŁ VIII – INTEGRACJE GOOGLE ADS Z INNYMI NARZĘDZIAMI

  • Jak poprawnie zintegrować Google Ads z Google Analytics oraz Google Data Studio aby wycisnąć z reklam wszystkie możliwości i osiągnąć sukces?!

MODUŁ IX – “REKOMENDACJE” W GOOGLE ADS ORAZ RAPORTOWANIE

  • Czy i dlaczego warto przeglądać i uruchamiać Rekomendacje z panelu Google Ads oraz jak szybko i prosto generować automatyczne raporty z Google Ads?!

HARMONOGRAM GODZINOWY

DZIEŃ 1

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 16.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 7

DZIEŃ 2

  • Godzina rozpoczęcia: 10:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 7

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 14

Kto poprowadzi szkolenie?

Robert Duda

Obszar specjalizacji

Marketing Internetowy • Reklama internetowa • Audyt serwisów internetowych • Optymalizacja serwisów internetowych • Pozycjonowanie stron i sklepów • Content Marketing • Link Building •Google AdWords (Google Ads) • Google Analytics • Google Search Console • Google Analytics • Google Data Studio • Google Merchant Center • Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze

Doświadczenie zawodowe

  • Certyfikowany Specjalista Google.
  • Od 17 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 25 000 000zł.
  • Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
  • Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych.
  • Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
  • Przygotował autorski projekt szkoleń oraz jest autorem dwóch książek – poradników „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” oraz „SUCKES W INTERNECIE. Poradnik dla początkujących” (premiera edycji 2020 – 31.03.2020) aby zainteresowani zdobyli gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet do wprowadzenia swojej firmy na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać i zwiększać rozpoznawalność oraz sprzedaż.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

  • Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji.
  • Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz ponad 3000 godzin indywidualnych i firmowych konsultacji w zakresie skutecznego marketingu internetowego, w oparciu o narzędzia i kanały Google.
  • Prelegent wielu konferencji w całej Polsce,
  • Wykładowca akademicki,
  • Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji “Sukces w Internecie” z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski.
  • Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju.
  • Pomysłodawca powstania, koordynator szkoleń i Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej.

Wykształcenie 

  • Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
  • Szkoła Trenerów – Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Robert Duda - Prezes Zarządu Śląska Organizacja Szkoleniowa

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?

Adres:

Szkolenie w Katowicach:
STADION ŚLĄSKI
przy ulicy Katowickiej 10 w Chorzowie

Szkolenie we Wrocławiu:
Hotelu Śląsk,
przy ulicy Oporowskiej 60 we Wrocławiu

Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia z Google?

  • Udział w 2 dniach szkoleniowym w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/GAD/A/S/RD

CENA ZA TO SZKOLENIE TO:

W promocji to 997,00 zł netto za osobę (cena regularna) dla szkolenia 2 dniowego. Istnieje mozliwość także udziału tylko w szkoleniu pierwszego dnia (497 zł netto) lub drugiego dnia (597 zł netto). 

Cena regularna za to 2 dniowe szkolenia to 1697 zł netto. 

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
0/WCZ/A/1/MG

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW?

  • Zadzwoń teraz: 660 910 950
  • Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883  |  NIP: 9542809702  |  REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020

Referencje i Certyfikaty

Zobacz także inne szkolenia przygotowane dla Ciebie

Możesz lubić także…

  • Szkolenie Google Analytics od podstaw Katowice

Możesz lubić także…

  • Szkolenie Google Analytics od podstaw Katowice