Szkolenie GOOGLE ANALYTICS

Dodatkowo na szkoleniu elementy SEO, Google Analytics 4 oraz Google Data Studio.
1 dzień szkoleniowy

Szkolenie GOOGLE ANALYTICS

Dodatkowo na szkoleniu elementy SEO, Google Analytics 4 oraz Google Data Studio.
1 dzień szkoleniowy

Znajomość Google Analytics to dziś absolutna podstawa każdej organizacji,  która ma swój serwis internetowy i prowadzi jakiekolwiek działania w Internecie. Umiejętność czytania danych w Google Analytics, a dalej możliwość samodzielnego generowania czytelnych i wartościowych raportów pozwoli wygrywać z konkurencją.

Biorąc udział w praktycznym, warsztatowym szkoleniu Google Analytics dowiesz się jak poprawnie zainstalować oraz zoptymalizować i zintegrować Google Analytics z innymi narzędziami Google i zewnętrznym oprogramowaniem, aby poprawnie zbierać dane. Poznasz także podstawowe raporty, których wygenerowanie pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania, które działania reklamowe i promocyjne przynoszą najlepsze efekty. Znajomość Google Data Studio sprawi, że przygotujesz gotowe, czytelne raporty do wydruku lub na prezentacje dla zarządu lub inwestorów.

Dla kogo to szkolenie z Google Analytics?

  • Pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
  • Specjaliści i managerowie działów marketingu oraz PR
  • właściciele małych i mikro firm
  • Osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
  • Wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie analityki internetowej
  • Uczniowie szkół średnich i studenci kształcący się w marketingu, sprzedaży i reklamie
  • Osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy i umiejętności, wcześniej uczestniczące w naszych szkoleniach z zakresu optymalizacji i pozycjonowania naturalnego oraz kampanii Google Ads na poziomie podstawowym i rozszerzonym

Czego się nauczysz na szkoleniu?​

  • Zdobycie wiedzy na temat współczesnego Internetu, przewag i zagrożeń w kontekście analityki internetowej, przewag konkurencyjnych oraz trendów,
  • Zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie uruchomienia, instalacji oraz konfiguracji Google Analytics,
  • Poznanie mechanizmów działania oraz możliwości praktycznego wykorzystania Google Data Studio,
  • Wdrożenie praktycznych raportów analitycznych w oparciu o dane źródłowe z własnego biznesu e-commerce czy strony internetowej organizacji
  • Zdobycie lub poszerzenie wiedzy na temat dodatkowych narzędzi i modułów w Google Analytics umożliwiających w prosty i czytelny sposób prezentację szczegółowych danych m.in. z Google Ads, Google Search Console, Google Ogranic, Raporty B2B,
  • Nabycie umiejętności wykorzystania Google Data Studio do czytelnego dla każdego raportowania z wykorzystaniem danych Google Analytics, Google Search Studio oraz Google Ads
  • Określenie przez uczestników zbioru uniwersalnych danych niezbędnych do oceny efektów podejmowanych działań reklamowych i promocyjnych.

Korzyści z udziału w kursie Google Analytics:

  • Zwiększenie poziomu wiedzy na temat znaczenia analityki internetowej w biznesie
  • Wzmocnienie umiejętności w zakresie zbierania i oceny danych oraz wnioskowania
  • Nabycie wiedzy i poznanie narzędzi z zakresu analityki – Analytics, Search Console, Data Studio
  • Zwiększenie efektywności biznesowej poprzez świadome podejmowanie decyzji biznesowych w zakresie komunikacji i marketingu na podstawie danych Google Analytics
  • Nabycie umiejętności czytelnego raportowania danych z akcji internetowych
  • Poprawa komunikacji wewnątrz firmy w oparciu o zdobyte kompetencji w Google Data Studio
  • Znajomość silnych stron i obszarów do rozwoju w e-biznesie
  • Polepszenie komunikacji z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi optymalizacji, pozycjonowania, kampanii Google Ads czy prowadzących aktywności w social mediach

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

Szkolenie GOOGLE ANALYTICS

Kod usługi szkoleniowej

O/GAP/A/1/RD

Termin rozpoczęcia szkolenia

Miejsce szkolenia:

Katowice, Wrocław

Szkoleniowiec:

Szkolenie Google Analytics Katowice

Program szkolenia Google Analytics

MODUŁ I – AKTUALNE TRENDY INTERNETOWE, A GOOGLE ANALYTICS

  • Jak korzystają z Internetu Twoi Klienci?
  • Dlaczego 95% sklepów internetowych ma niską sprzedaż w sieci?
  • Jak ocenić kondycje i użyteczność Twojej strony przez pryzmat danych Google Analytics?
  • W jaki sposób działa Google Analytics i co potrafi zrobić dla Ciebie?
  • Zewnętrzne narzędzia analityczne czyli jak wstępnie sprawdzić działania konkurencji?

MODUŁ II – POPRAWNA INSTALACJA I KONFIGURACJA GOOGLE ANALYTICS, W TYM GA4

  • Tworzenie konta, usługi, widoku dla Twojej firmy w Google Analytics
  • Konfiguracja niezbędnych parametrów na poziomie Google Analytics celem pełnego i poprawnego zbierania danych analitycznych
  • Tutaj rozpoczyna się skuteczny remarketing – uruchamiamy usługę i budujemy listy remarketingowe
  • Poznajemy Asystenta i uruchamiamy usługę Google Analytics 4

MODUŁ III – PEŁNIA DANYCH POPRZEZ SKUTECZNE INTEGRACJE

  • Google Analytics Twoją bazą analiz do podejmowania decyzji biznesowych w firmie
  • Google Analytics + Google Search Console
  • Google Analytics + Google Ads
  • Google Analytics + Google Data Studio
  • Google Analytics + dodatkowe, niezwykle wartościowe narzędzia zewnętrzne!

MODUŁ IV – GOOGLE ANALYTICS W SŁUŻBIE PROCESOWI OPTYMALIZACJI I POZYCJONOWANIA NATURALNEGO ORAZ KAMPANII GOOGLE ADS I FACEBOOK ADS 

  • Dlaczego optymalizacja i pozycjonowanie stron to absolutna podstawa?
  • W jaki sposób kontrolujesz efekty prac firmy marketingowej (seo, sem, social media)?
  • Współpracuj i kontroluj z wykorzystaniem Google Analytics

MODUŁ V – ZESTAW NIEZBĘDNYCH RAPORTÓW ANALYTICS DLA KAŻDEGO BIZNESU 

  • Podstawowe raporty ilościowe dla Twojego serwisu internetowego
  • Ilość i jakość ruchu z różnych źródeł odwiedzin
  • Wartościowe raporty w kontekście konwersji m.in. Nowi a powracający, Strony/sesje i średni czas trwania, typy urządzeń, godziny i dni tygodnia, lokalizacje i demografia i wiele innych,
  • Ścieżki wielokanałowe – jak i dlaczego warto zaglądać do tego raportu w analizowaniu sprzedaży poprzez różne kanały,
  • Niezbędne dane z Google Analytics każdego marketingowca na poziomie raportów

MODUŁ VI – GOOGLE DATA STUDIO – ŻEBY BYŁO ŁATWIEJ I CZYTELNIEJ 

    • Funkcje i możliwości Google Data Studio
    • Instalacja Google Data Studio i integracja ze źródłami danych
    • Generowanie raportów z Google Analytics niezbędnych w każdej firmie
    • Raporty Google Ads i Google Search Console z wykorzystaniem Google Data Studio

HARMONOGRAM GODZINOWY

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 16:00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 7

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 7

Kto poprowadzi szkolenie z Google Analytics + Google Data Studio?

Robert Duda

Obszar specjalizacji

Marketing Internetowy • Reklama internetowa • Audyt serwisów internetowych • Optymalizacja serwisów internetowych • Pozycjonowanie stron i sklepów • Content Marketing • Link Building •Google AdWords (Google Ads) • Google Analytics • Google Search Console • Google Analytics • Google Data Studio • Google Merchant Center • Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze

Doświadczenie zawodowe

  • Certyfikowany Specjalista Google.
  • Od 17 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 25 000 000zł.
  • Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
  • Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych.
  • Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
  • Przygotował autorski projekt szkoleń oraz jest autorem dwóch książek – poradników „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” oraz „SUCKES W INTERNECIE. Poradnik dla początkujących” (premiera edycji 2020 – 31.03.2020) aby zainteresowani zdobyli gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet do wprowadzenia swojej firmy na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać i zwiększać rozpoznawalność oraz sprzedaż.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

  • Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji.
  • Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz ponad 3000 godzin indywidualnych i firmowych konsultacji w zakresie skutecznego marketingu internetowego, w oparciu o narzędzia i kanały Google.
  • Prelegent wielu konferencji w całej Polsce,
  • Wykładowca akademicki,
  • Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji “Sukces w Internecie” z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski.
  • Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju.
  • Pomysłodawca powstania, koordynator szkoleń i Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej.

Wykształcenie 

  • Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
  • Szkoła Trenerów – Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
Robert Duda - Prezes Zarządu Śląska Organizacja Szkoleniowa

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Gdzie i kiedy odbędzie się to szkolenie GA?

Adres:

Szkolenie w Katowicach:
STADION ŚLĄSKI
przy ulicy Katowickiej 10 w Chorzowie

Szkolenie we Wrocławiu:
Hotelu Śląsk,
przy ulicy Oporowskiej 60 we Wrocławiu

Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia?

  • Udział w 1 dniu szkoleniowym w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
  • Roczny dostęp do kursu Google Ads od podstaw –  poziom 1
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

CENA ZA TO SZKOLENIE TO:

697,00 zł netto za osobę (cena promocyjna)

Cena regularna to 799,00 zł netto za osobę.

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/GAP/A/1/RD

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA?

  • Zadzwoń teraz: 660 910 950
  • Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883  |  NIP: 9542809702  |  REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020

Referencje i Certyfikaty

Możesz lubić także…