Szkolenie GOOGLE ANALYTICS
Dodatkowo na szkoleniu elementy SEO, Google Analytics 4 oraz Google Data Studio.
1 dzień szkoleniowy
Znajomość Google Analytics to dziś absolutna podstawa każdej organizacji, która ma swój serwis internetowy i prowadzi jakiekolwiek działania w Internecie. Umiejętność czytania danych w Google Analytics, a dalej możliwość samodzielnego generowania czytelnych i wartościowych raportów pozwoli wygrywać z konkurencją.
Biorąc udział w praktycznym, warsztatowym szkoleniu Google Analytics dowiesz się jak poprawnie zainstalować oraz zoptymalizować i zintegrować Google Analytics z innymi narzędziami Google i zewnętrznym oprogramowaniem, aby poprawnie zbierać dane. Poznasz także podstawowe raporty, których wygenerowanie pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania, które działania reklamowe i promocyjne przynoszą najlepsze efekty. Znajomość Google Data Studio sprawi, że przygotujesz gotowe, czytelne raporty do wydruku lub na prezentacje dla zarządu lub inwestorów.
Dla kogo to szkolenie z Google Analytics?
- Pracownicy działów reklamy, marketingu i promocji
- Specjaliści i managerowie działów marketingu oraz PR
- właściciele małych i mikro firm
- Osoby zlecające do zewnętrznych firm usługi w zakresie reklamy internetowej
- Wszyscy, którzy chcą zdobyć praktyczne umiejętności w zakresie analityki internetowej
- Uczniowie szkół średnich i studenci kształcący się w marketingu, sprzedaży i reklamie
- Osoby chcące poszerzyć zakres wiedzy i umiejętności, wcześniej uczestniczące w naszych szkoleniach z zakresu optymalizacji i pozycjonowania naturalnego oraz kampanii Google Ads na poziomie podstawowym i rozszerzonym
Czego się nauczysz na szkoleniu?
- Zdobycie wiedzy na temat współczesnego Internetu, przewag i zagrożeń w kontekście analityki internetowej, przewag konkurencyjnych oraz trendów,
- Zdobycie praktycznej wiedzy w zakresie uruchomienia, instalacji oraz konfiguracji Google Analytics,
- Poznanie mechanizmów działania oraz możliwości praktycznego wykorzystania Google Data Studio,
- Wdrożenie praktycznych raportów analitycznych w oparciu o dane źródłowe z własnego biznesu e-commerce czy strony internetowej organizacji
- Zdobycie lub poszerzenie wiedzy na temat dodatkowych narzędzi i modułów w Google Analytics umożliwiających w prosty i czytelny sposób prezentację szczegółowych danych m.in. z Google Ads, Google Search Console, Google Ogranic, Raporty B2B,
- Nabycie umiejętności wykorzystania Google Data Studio do czytelnego dla każdego raportowania z wykorzystaniem danych Google Analytics, Google Search Studio oraz Google Ads
- Określenie przez uczestników zbioru uniwersalnych danych niezbędnych do oceny efektów podejmowanych działań reklamowych i promocyjnych.
Korzyści z udziału w kursie Google Analytics:
- Zwiększenie poziomu wiedzy na temat znaczenia analityki internetowej w biznesie
- Wzmocnienie umiejętności w zakresie zbierania i oceny danych oraz wnioskowania
- Nabycie wiedzy i poznanie narzędzi z zakresu analityki – Analytics, Search Console, Data Studio
- Zwiększenie efektywności biznesowej poprzez świadome podejmowanie decyzji biznesowych w zakresie komunikacji i marketingu na podstawie danych Google Analytics
- Nabycie umiejętności czytelnego raportowania danych z akcji internetowych
- Poprawa komunikacji wewnątrz firmy w oparciu o zdobyte kompetencji w Google Data Studio
- Znajomość silnych stron i obszarów do rozwoju w e-biznesie
- Polepszenie komunikacji z firmami zewnętrznymi świadczącymi usługi optymalizacji, pozycjonowania, kampanii Google Ads czy prowadzących aktywności w social mediach
Dane szczegółowe o szkoleniu
Tytuł szkolenia
Szkolenie GOOGLE ANALYTICS
Kod usługi szkoleniowej
O/GAP/A/1/RD
Termin rozpoczęcia szkolenia
Miejsce szkolenia:
Katowice, Wrocław
Kategoria:
Szkoleniowiec:



Program szkolenia Google Analytics
MODUŁ I – AKTUALNE TRENDY INTERNETOWE, A GOOGLE ANALYTICS
- Jak korzystają z Internetu Twoi Klienci?
- Dlaczego 95% sklepów internetowych ma niską sprzedaż w sieci?
- Jak ocenić kondycje i użyteczność Twojej strony przez pryzmat danych Google Analytics?
- W jaki sposób działa Google Analytics i co potrafi zrobić dla Ciebie?
- Zewnętrzne narzędzia analityczne czyli jak wstępnie sprawdzić działania konkurencji?
MODUŁ II – POPRAWNA INSTALACJA I KONFIGURACJA GOOGLE ANALYTICS, W TYM GA4
- Tworzenie konta, usługi, widoku dla Twojej firmy w Google Analytics
- Konfiguracja niezbędnych parametrów na poziomie Google Analytics celem pełnego i poprawnego zbierania danych analitycznych
- Tutaj rozpoczyna się skuteczny remarketing – uruchamiamy usługę i budujemy listy remarketingowe
- Poznajemy Asystenta i uruchamiamy usługę Google Analytics 4
MODUŁ III – PEŁNIA DANYCH POPRZEZ SKUTECZNE INTEGRACJE
- Google Analytics Twoją bazą analiz do podejmowania decyzji biznesowych w firmie
- Google Analytics + Google Search Console
- Google Analytics + Google Ads
- Google Analytics + Google Data Studio
- Google Analytics + dodatkowe, niezwykle wartościowe narzędzia zewnętrzne!
MODUŁ IV – GOOGLE ANALYTICS W SŁUŻBIE PROCESOWI OPTYMALIZACJI I POZYCJONOWANIA NATURALNEGO ORAZ KAMPANII GOOGLE ADS I FACEBOOK ADS
- Dlaczego optymalizacja i pozycjonowanie stron to absolutna podstawa?
- W jaki sposób kontrolujesz efekty prac firmy marketingowej (seo, sem, social media)?
- Współpracuj i kontroluj z wykorzystaniem Google Analytics
MODUŁ V – ZESTAW NIEZBĘDNYCH RAPORTÓW ANALYTICS DLA KAŻDEGO BIZNESU
- Podstawowe raporty ilościowe dla Twojego serwisu internetowego
- Ilość i jakość ruchu z różnych źródeł odwiedzin
- Wartościowe raporty w kontekście konwersji m.in. Nowi a powracający, Strony/sesje i średni czas trwania, typy urządzeń, godziny i dni tygodnia, lokalizacje i demografia i wiele innych,
- Ścieżki wielokanałowe – jak i dlaczego warto zaglądać do tego raportu w analizowaniu sprzedaży poprzez różne kanały,
- Niezbędne dane z Google Analytics każdego marketingowca na poziomie raportów
MODUŁ VI – GOOGLE DATA STUDIO – ŻEBY BYŁO ŁATWIEJ I CZYTELNIEJ
- Funkcje i możliwości Google Data Studio
- Instalacja Google Data Studio i integracja ze źródłami danych
- Generowanie raportów z Google Analytics niezbędnych w każdej firmie
- Raporty Google Ads i Google Search Console z wykorzystaniem Google Data Studio
HARMONOGRAM GODZINOWY
- Godzina rozpoczęcia: 09:00
- Godzina zakończenia: 16:00
- Ilość godzin szkoleniowych: 7
Łączna ilość godzin szkoleniowych: 7
Kto poprowadzi szkolenie z Google Analytics + Google Data Studio?
Robert Duda
Obszar specjalizacji
Marketing Internetowy • Reklama internetowa • Audyt serwisów internetowych • Optymalizacja serwisów internetowych • Pozycjonowanie stron i sklepów • Content Marketing • Link Building •Google AdWords (Google Ads) • Google Analytics • Google Search Console • Google Analytics • Google Data Studio • Google Merchant Center • Marketing polityczny i skuteczne kampanie wyborcze
Doświadczenie zawodowe
- Certyfikowany Specjalista Google.
- Od 17 lat doradza organizacjom, instytucjom, międzynarodowym korporacjom oraz małym i średnim firmom. Jako certyfikowany specjalista Google zrealizował wiele skutecznych kampanii internetowych na kwotę ponad 25 000 000zł.
- Pomaga skutecznie wykorzystywać Internet do budowania rozpoznawalnej marki, w tym marki osobistej, zdobywania Klientów i partnerów, do zwiększania sprzedaży.
- Specjalizuje się w wykorzystywaniu narzędzi Google, uczestnicząc w wielu interesujących projektach regionalnych, ogólnopolskich oraz międzynarodowych.
- Dzieli się także wiedzą i doświadczeniem podczas branżowych spotkań, konferencji i wielu projektów szkoleniowych. Pracuje także jako wykładowca, prowadząc zajęcia dla studentów na uczelniach wyższych.
- Przygotował autorski projekt szkoleń oraz jest autorem dwóch książek – poradników „Jak wygrać wybory, skutecznie wykorzystując Internet” oraz „SUCKES W INTERNECIE. Poradnik dla początkujących” (premiera edycji 2020 – 31.03.2020) aby zainteresowani zdobyli gotową wiedzę i praktyczne wskazówki jak wykorzystać Internet do wprowadzenia swojej firmy na rynek, a w kolejnych krokach skutecznie ją rozwijać i zwiększać rozpoznawalność oraz sprzedaż.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług
- Kilkanaście lat doświadczenia w pracy certyfikowanego specjalisty, doradcy, managera i trenera dla organizacji, samorządów, a przede wszystkim dla Firm z Polski, Czech i Niemiec oraz międzynarodowych marek i korporacji.
- Przeprowadził ponad 5000 godzin szkoleniowych oraz ponad 3000 godzin indywidualnych i firmowych konsultacji w zakresie skutecznego marketingu internetowego, w oparciu o narzędzia i kanały Google.
- Prelegent wielu konferencji w całej Polsce,
- Wykładowca akademicki,
- Pomysłodawca i organizator autorskiej konferencji “Sukces w Internecie” z udziałem wybitnych ekspertów branżowych, we współpracy ze szkołami wyższymi oraz organizacjami biznesowymi z całej Polski.
- Współtwórca oraz koordynator ogólnopolskiego projektu edukacyjnego dla biznesu i samorządów regionalnych (w tym e-strategie) Polska Regionalna Gospodarka Cyfrowa #PRGC realizowanego przez Izbę Gospodarki Cyfrowej pod Patronatem Ministerstwa Rozwoju.
- Pomysłodawca powstania, koordynator szkoleń i Prezes Zarządu Śląskiej Organizacji Szkoleniowej.
Wykształcenie
- Wykształcenie ekonomiczne. Akademia Ekonomiczna w Katowicach im. Karola Adamieckiego.
- Szkoła Trenerów – Wszechnica Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.

Firmy i marki dla których pracowaliśmy
Gdzie i kiedy odbędzie się to szkolenie GA?
Adres:
Szkolenie w Katowicach:
STADION ŚLĄSKI
przy ulicy Katowickiej 10 w Chorzowie
Szkolenie we Wrocławiu:
Hotelu Śląsk,
przy ulicy Oporowskiej 60 we Wrocławiu
Data i godzina rozpoczęcia:
Wszystkie szczegóły na stronie Szkolenia Google Analytics
Terminy kolejnych szkoleń:
Wszystkie szczegóły na stronie Szkolenia Google Analytics
Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia?
- Udział w 1 dniu szkoleniowym w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
- Roczny dostęp do kursu Google Ads od podstaw – poziom 1
- Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
- Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
- Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
- Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
- Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
- Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
- Certyfikat ukończenia szkolenia
CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:
- Noclegów uczestników,
- Przejazdów,
- Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.
CENA ZA TO SZKOLENIE TO:
697,00 zł netto za osobę (cena promocyjna)
Cena regularna to 799,00 zł netto za osobę.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/GAP/A/1/RD
MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA?
- Zadzwoń teraz: 660 910 950
- Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl
Dodatkowe informacje dla uczestników.
Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:
- Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. - Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
- Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy
Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883 | NIP: 9542809702 | REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020
Referencje i Certyfikaty



TAGI:
Google Analytics dla początkujących, Google Analytics Katowice, Google Analytics od podstaw, Google Data Studio, Kurs Google Analytics, Kurs Google Data Studio, szkolenia Google, szkolenia marketingowe Katowice, Szkolenie Analytics, szkolenie Google Analytics, szkolenie Google Analytics Katowice, Szkolenie Google Data Studio, Szkolenie Google Data Studio dla początkujących, Szkolenie Google Data Studio Katowice