CORAZ LEPSZA SPRZEDAŻ – szkolenie sprzedażowe

Szkolenie sprzedażowe dla handlowców, sprzedawców, przedstawicieli handlowych.
2 dni szkoleniowe

CORAZ LEPSZA SPRZEDAŻ - szkolenie sprzedażowe

Produkt dostępny na zamówienie

Szkolenie sprzedażowe dla handlowców, sprzedawców, przedstawicieli handlowych.
2 dni szkoleniowe

Pozyskiwanie klientów i sprzedaż to podstawowa umiejętność wymagana przedstawicieli handlowych. W czasach dynamicznie zmieniających się trendów zakupowych warto pamiętać o fundamentach zarządzania zespołami sprzedaży i wzmacnianiu kompetencji najlepszych sprzedawców.  

Dla kogo to szkolenie?

Osoby odpowiedzialne za sprzedaż bezpośrednią w firmie, telefoniczny kontakt z klientem, oraz pracownicy odpowiedzialni za posprzedażową obsługę klienta. Menedżerowie zespołów sprzedażowych.

Czego się nauczysz na szkoleniu?​

  • Zbudowanie fundamentów mentalnych i moralnych handlowca
  • Zwiększenie świadomości konieczności zbudowanie warsztatu sprzedażowego
  • Poznanie skutecznych zasady prospectingu i telemarketingu jako źródła dotarcia do klienta. 
  • Poznają najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie na poszczególnych etapach sprzedaży
  • Podnoszenie poziomu osobistej efektywności sprzedawcy
  • Wypracowanie najskuteczniejszych metod obsługi, wzmacniających lojalność klientów
  • Zbudowanie zespołów świadomych sprzedawców
  • Wzmocnienie poziomu motywacji zespołów sprzedażowych
  • Zwiększenie efektywności zespołów sprzedażowych
  • Zwiększenie wyników sprzedaży

Korzyści z udziału w szkoleniu:

Po szkoleniu sprzedaży, handlowcy potrafią m.in:

  • budować własne zaangażowanie
  • pozyskiwać nowych klientów,
  • budować relacje,
  • osiągać lepsze wyniki sprzedaży,
  • zarządzać informacją uzyskaną od klienta
  • radzić sobie z obiekcjami klienta
  • finalizować transakcję
  • budować obsługę posprzedażową opartą na relacji

Dane szczegółowe o szkoleniu

Tytuł szkolenia

CORAZ LEPSZA SPRZEDAŻ – szkolenie sprzedażowe

Kod usługi szkoleniowej

0/CLS2/A/2/JANT

Termin rozpoczęcia szkolenia

Miejsce szkolenia:

Szkoleniowiec:

Aktualna cena:

Promocyjna oferta do:

Program szkolenia

DZIEŃ 1 

13 lipca 2021, 09:00-17:00

MODUŁ I – FUNDAMENTY SPRZEDAŻY 

  • Budowanie marki własnej i odpowiedzialności osobistej pracownika działu sprzedaży
  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy dotyczącej obrazu siebie i wspierającej samooceny
  • Zdobycie i poszerzenie wiedzy dotyczącej paradygmatów, zarówno wspierających jak i blokujących rozwój osobisty i zawodowy
  • Wyznaczanie i realizacja celów
  • Nauczenie się ustalania życiowych priorytetów
  • Zdobycie umiejętności wyznaczania celów za pomocą metodologii SMART
  • Wzmocnienie silnych stron i wskazanie obszarów do rozwoju osobistego
  • Planowanie i zarządzanie czasem efektywnej pracy

MODUŁ II – WAŻNE CO SIĘ DZIEJE PRZED SPRZEDAŻĄ 

  • Jak regularnie doskonalić proces sprzedaży
  • Prawdy i mity o sprzedaży
  • Jak to robią najlepsi, przykłady sprawnie działających zespołów sprzedaży
  • Lojalność klienta, jak ją wypracować?
  • Skuteczny prospecting oparty na panujących realiach, dostępnych i skutecznych mediach społecznościowych oraz na osobistym zaangażowaniu sprzedawcy
  • Skuteczny telefoniczny kontakt z klientem
  • Najskuteczniejsze metody umawiania spotkań- warsztat

MODUŁ III – SPRZEDAŻ

  • Sprzedaż oparta o model prokliencki :
  • Wzbudzanie zaufania,
  • Analiza potrzeb,
  • Przygotowanie i prezentacja rozwiązań,
  • Umiejętne reagowanie na obiekcje klienta,
  • Typologia klientów i dostosowanie metod pracy

DZIEŃ 2 

14 lipca 2021, 09:00-17:00

MODUŁ IV – SPRZEDAŻY OPARTA DECYZJĘ KLIENTA

  • Zachowania asertywne w relacjach z klientem.
  • Strotelling- jako metoda oparta na opowiadaniu historii
  • Sztuka zadawania pytań
  • Wpływanie na proces decyzyjny klienta.

MODUŁ V – SPRZEDAŻ CO DZIAŁA NA ETAPIE FINALIZACJI 

  • Radzenie sobie z trudnym klientem
  • Dochodzenie do „TAK” w decyzji klienta, czyli metody zamykanie sprzedaży

MODUŁ VI – CO WAŻNE PO SPRZEDAŻY

  • Cross selling
  • Kontakt posprzedażowy
  • Klucz do lojalności klienta
  • Obsługa po sprzedaży i windykacja należności.
  • Zarządzanie reklamacjami.

HARMONOGRAM GODZINOWY

DZIEŃ 1

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

DZIEŃ 2

  • Godzina rozpoczęcia: 09:00
  • Godzina zakończenia: 17.00
  • Ilość godzin szkoleniowych: 8

Łączna ilość godzin szkoleniowych: 16

Kto poprowadzi szkolenie?

Joanna Antonik

Obszar specjalizacji

Rozwój umiejętności sprzedażowych i kompetencji rozwoju osobistego. Motywacja i automotywacja. Poznawanie mechanizmów podejmowania decyzji. Coaching indywidualny. Rozwiązywanie konfliktów. Przywództwo. Świadome zarządzanie zespołem. Sprzedaż.

Doświadczenie zawodowe

Blisko 20 letnie doświadczenie pracy menedżera zespołów sprzedaży i trenera pozwala rozumieć ludzi, ich potrzeby i obawy jakie towarzyszą w zmianie.  

Dzięki doświadczeniu zdobytemu  w realizacji licznych projektów rozwojowych w pracy z klientem dobiera najskuteczniejsze metody i narzędzia pozwalające osiągać zamierzone cele. 

W pracy z klientem wykorzystuje między innymi podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, oraz racjonalną terapię zachowań, które koncentrują się na zasobach, potrzebach i celach klienta, oraz towarzyszą klientowi w drodze do zmiany nieużytecznych i ograniczających przekonań.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych oraz dziesiątki godzin coachingu indywidualnego i grupowego, a także indywidualnych konsultacji handlowych i sprzedażowych kilkudziesięciu w firmach i organizacjach. 

  • Projekty doradcze i szkoleniowe dla klientów z różnych branż
  • Doradztwo w zakresie budowania marki pracodawcy na lokalny rynku pracy
  • Liczne projekty szkoleniowe skierowane do małych i dużych grup w ramach wieloletniej współpracy z TU Allianz Życie S.A , oraz innych firm.
  • Projekty szkoleniowe z wykorzystaniem narzędzia do badań kompetencji i predyspozycji pracowników z wykorzystaniem badań D3+BAI ( certyfikowany konsultant)
  • Prezentacje i prelekcje dotyczące zarządzania kadrami w wielu lokalnych inicjatywach biznesowych

Wykształcenie

  • Ukończyła studia na Akademii Humanistyczno- Ekonomicznej w Łodzi na kierunku zarządzanie i marketing, ze specjalizacją zarządzanie zasobami ludzkimi.
  • Ukończyła studia  podyplomowe z Psychologii Przywództwa na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
  • Certyfikowany przez Izbę Coachingu coach
  • Certyfikowany konsultant badań D3+BAI
  • Ekspert strategii Emloyer Barndingu
Joanna Antonik - Trener Śląska Organizacja Szkoleniowa

Firmy i marki dla których pracowaliśmy

Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?

Adres:

STADION ŚLĄSKI
ul. Katowicka 10
41-500 Chorzów

Data i godzina rozpoczęcia:

Terminy kolejnych szkoleń:

już wkrótce. Zainteresowanych prosimy o kontakt tel. 660 910 950

Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia?

  • Udział w 2 dniach szkoleniowych w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
  • Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
  • Komfortowy udział w szkoleniu w max. 14 osobowej grupie!
  • Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
  • Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
  • Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
  • Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
  • Certyfikat ukończenia szkolenia

CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:

  • Noclegów uczestników,
  • Przejazdów,
  • Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.

CENA ZA TO SZKOLENIE TO:

1650,00 zł netto za osobę (cena regularna)
+5% rabatu przy udziale 2 osób z jednej firmy
+10% rabatu przy udziale 3 osób z jednej firmy

Cena promocyjna „first minute” = 1500,00 zł netto za osobę z rabatem specjalnym -150,00 zł. Cena „first minute” obowiązuje dla biletów opłaconych nie później jak 7 dni przed szkoleniem. Decyduje data księgowania środków na koncie organizatora. Promocja first minute nie łącze się z rabatami za ilość osób z jednej organizacji. 

KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ: 
0/CLS2/A/2/JANT

MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW?

  • Zadzwoń teraz: 660 910 950
  • Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl

Dodatkowe informacje dla uczestników.

Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:

  1. Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
    Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  2. Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
  3. Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy

Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.

ORGANIZATOR SZKOLENIA:

ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883  |  NIP: 9542809702  |  REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020

Zobacz także inne szkolenia przygotowane dla Ciebie

Możesz lubić także…

  • Wzmacnianie efektywności własnej i zespołowej - Śląska Organizacja Szkoleniowa
  • efektywność i motywowanie pracowników - szkolenie SOS
  • Promocja!
    Kompetencje menedżerskie

    AKADEMIA MENEDŻERA. SZKOLENIE MENEDŻERSKIE.

    3,500.00  Dodaj do koszyka

Możesz lubić także…

  • Wzmacnianie efektywności własnej i zespołowej - Śląska Organizacja Szkoleniowa
  • Promocja!
    Kompetencje menedżerskie

    AKADEMIA MENEDŻERA. SZKOLENIE MENEDŻERSKIE.

    3,500.00  Dodaj do koszyka
  • efektywność i motywowanie pracowników - szkolenie SOS