CORAZ LEPSZA SPRZEDAŻ - szkolenie sprzedażowe
Produkt dostępny na zamówienie
Szkolenie sprzedażowe dla handlowców, sprzedawców, przedstawicieli handlowych.
2 dni szkoleniowe
Pozyskiwanie klientów i sprzedaż to podstawowa umiejętność wymagana przedstawicieli handlowych. W czasach dynamicznie zmieniających się trendów zakupowych warto pamiętać o fundamentach zarządzania zespołami sprzedaży i wzmacnianiu kompetencji najlepszych sprzedawców.
Dla kogo to szkolenie?
Osoby odpowiedzialne za sprzedaż bezpośrednią w firmie, telefoniczny kontakt z klientem, oraz pracownicy odpowiedzialni za posprzedażową obsługę klienta. Menedżerowie zespołów sprzedażowych.
Czego się nauczysz na szkoleniu?
- Zbudowanie fundamentów mentalnych i moralnych handlowca
- Zwiększenie świadomości konieczności zbudowanie warsztatu sprzedażowego
- Poznanie skutecznych zasady prospectingu i telemarketingu jako źródła dotarcia do klienta.
- Poznają najskuteczniejsze sposoby radzenia sobie na poszczególnych etapach sprzedaży
- Podnoszenie poziomu osobistej efektywności sprzedawcy
- Wypracowanie najskuteczniejszych metod obsługi, wzmacniających lojalność klientów
- Zbudowanie zespołów świadomych sprzedawców
- Wzmocnienie poziomu motywacji zespołów sprzedażowych
- Zwiększenie efektywności zespołów sprzedażowych
- Zwiększenie wyników sprzedaży
Korzyści z udziału w szkoleniu:
Po szkoleniu sprzedaży, handlowcy potrafią m.in:
- budować własne zaangażowanie
- pozyskiwać nowych klientów,
- budować relacje,
- osiągać lepsze wyniki sprzedaży,
- zarządzać informacją uzyskaną od klienta
- radzić sobie z obiekcjami klienta
- finalizować transakcję
- budować obsługę posprzedażową opartą na relacji
Dane szczegółowe o szkoleniu
Tytuł szkolenia
CORAZ LEPSZA SPRZEDAŻ – szkolenie sprzedażowe
Kod usługi szkoleniowej
0/CLS2/A/2/JANT
Termin rozpoczęcia szkolenia
Miejsce szkolenia:
Kategoria:
Szkoleniowiec:
Aktualna cena:
Program szkolenia
DZIEŃ 1
MODUŁ I – FUNDAMENTY SPRZEDAŻY
- Budowanie marki własnej i odpowiedzialności osobistej pracownika działu sprzedaży
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy dotyczącej obrazu siebie i wspierającej samooceny
- Zdobycie i poszerzenie wiedzy dotyczącej paradygmatów, zarówno wspierających jak i blokujących rozwój osobisty i zawodowy
- Wyznaczanie i realizacja celów
- Nauczenie się ustalania życiowych priorytetów
- Zdobycie umiejętności wyznaczania celów za pomocą metodologii SMART
- Wzmocnienie silnych stron i wskazanie obszarów do rozwoju osobistego
- Planowanie i zarządzanie czasem efektywnej pracy
MODUŁ II – WAŻNE CO SIĘ DZIEJE PRZED SPRZEDAŻĄ
- Jak regularnie doskonalić proces sprzedaży
- Prawdy i mity o sprzedaży
- Jak to robią najlepsi, przykłady sprawnie działających zespołów sprzedaży
- Lojalność klienta, jak ją wypracować?
- Skuteczny prospecting oparty na panujących realiach, dostępnych i skutecznych mediach społecznościowych oraz na osobistym zaangażowaniu sprzedawcy
- Skuteczny telefoniczny kontakt z klientem
- Najskuteczniejsze metody umawiania spotkań- warsztat
MODUŁ III – SPRZEDAŻ
- Sprzedaż oparta o model prokliencki :
- Wzbudzanie zaufania,
- Analiza potrzeb,
- Przygotowanie i prezentacja rozwiązań,
- Umiejętne reagowanie na obiekcje klienta,
- Typologia klientów i dostosowanie metod pracy
DZIEŃ 2
MODUŁ IV – SPRZEDAŻY OPARTA DECYZJĘ KLIENTA
- Zachowania asertywne w relacjach z klientem.
- Strotelling- jako metoda oparta na opowiadaniu historii
- Sztuka zadawania pytań
- Wpływanie na proces decyzyjny klienta.
MODUŁ V – SPRZEDAŻ CO DZIAŁA NA ETAPIE FINALIZACJI
- Radzenie sobie z trudnym klientem
- Dochodzenie do „TAK” w decyzji klienta, czyli metody zamykanie sprzedaży
MODUŁ VI – CO WAŻNE PO SPRZEDAŻY
- Cross selling
- Kontakt posprzedażowy
- Klucz do lojalności klienta
- Obsługa po sprzedaży i windykacja należności.
- Zarządzanie reklamacjami.
HARMONOGRAM GODZINOWY
DZIEŃ 1
- Godzina rozpoczęcia: 09:00
- Godzina zakończenia: 17.00
- Ilość godzin szkoleniowych: 8
DZIEŃ 2
- Godzina rozpoczęcia: 09:00
- Godzina zakończenia: 17.00
- Ilość godzin szkoleniowych: 8
Łączna ilość godzin szkoleniowych: 16
Kto poprowadzi szkolenie?
Joanna Antonik
Obszar specjalizacji
Rozwój umiejętności sprzedażowych i kompetencji rozwoju osobistego. Motywacja i automotywacja. Poznawanie mechanizmów podejmowania decyzji. Coaching indywidualny. Rozwiązywanie konfliktów. Przywództwo. Świadome zarządzanie zespołem. Sprzedaż.
Doświadczenie zawodowe
Blisko 20 letnie doświadczenie pracy menedżera zespołów sprzedaży i trenera pozwala rozumieć ludzi, ich potrzeby i obawy jakie towarzyszą w zmianie.
Dzięki doświadczeniu zdobytemu w realizacji licznych projektów rozwojowych w pracy z klientem dobiera najskuteczniejsze metody i narzędzia pozwalające osiągać zamierzone cele.
W pracy z klientem wykorzystuje między innymi podejście skoncentrowane na rozwiązaniach, oraz racjonalną terapię zachowań, które koncentrują się na zasobach, potrzebach i celach klienta, oraz towarzyszą klientowi w drodze do zmiany nieużytecznych i ograniczających przekonań.
Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług
Przeprowadziła kilkaset godzin szkoleniowych oraz dziesiątki godzin coachingu indywidualnego i grupowego, a także indywidualnych konsultacji handlowych i sprzedażowych kilkudziesięciu w firmach i organizacjach.
- Projekty doradcze i szkoleniowe dla klientów z różnych branż
- Doradztwo w zakresie budowania marki pracodawcy na lokalny rynku pracy
- Liczne projekty szkoleniowe skierowane do małych i dużych grup w ramach wieloletniej współpracy z TU Allianz Życie S.A , oraz innych firm.
- Projekty szkoleniowe z wykorzystaniem narzędzia do badań kompetencji i predyspozycji pracowników z wykorzystaniem badań D3+BAI ( certyfikowany konsultant)
- Prezentacje i prelekcje dotyczące zarządzania kadrami w wielu lokalnych inicjatywach biznesowych
Wykształcenie
- Ukończyła studia na Akademii Humanistyczno- Ekonomicznej w Łodzi na kierunku zarządzanie i marketing, ze specjalizacją zarządzanie zasobami ludzkimi.
- Ukończyła studia podyplomowe z Psychologii Przywództwa na Wyższej Szkole Biznesu w Dąbrowie Górniczej.
- Certyfikowany przez Izbę Coachingu coach
- Certyfikowany konsultant badań D3+BAI
- Ekspert strategii Emloyer Barndingu

Firmy i marki dla których pracowaliśmy
Gdzie i kiedy odbędzie się szkolenie?
Adres:
STADION ŚLĄSKI
ul. Katowicka 10
41-500 Chorzów
Data i godzina rozpoczęcia:
Terminy kolejnych szkoleń:
już wkrótce. Zainteresowanych prosimy o kontakt tel. 660 910 950
Co otrzymujesz w ramach tego szkolenia?
- Udział w 2 dniach szkoleniowych w komfortowych salach zlokalizowanych na Stadionie Śląskim
- Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
- Komfortowy udział w szkoleniu w max. 14 osobowej grupie!
- Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
- Prezentacja użyta w czasie szkolenia w pliku pdf
- Przepyszny obiad – do wyboru dania mięsne, rybne lub wegetariańskie + napoje do obiadu
- Serwis kawowy – kawa, soki i ciastka
- Certyfikat ukończenia szkolenia
CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:
- Noclegów uczestników,
- Przejazdów,
- Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.
CENA ZA TO SZKOLENIE TO:
1650,00 zł netto za osobę (cena regularna)
+5% rabatu przy udziale 2 osób z jednej firmy
+10% rabatu przy udziale 3 osób z jednej firmy
Cena promocyjna „first minute” = 1500,00 zł netto za osobę z rabatem specjalnym -150,00 zł. Cena „first minute” obowiązuje dla biletów opłaconych nie później jak 7 dni przed szkoleniem. Decyduje data księgowania środków na koncie organizatora. Promocja first minute nie łącze się z rabatami za ilość osób z jednej organizacji.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
0/CLS2/A/2/JANT
MASZ PYTANIA DOTYCZĄCE TEGO SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW?
- Zadzwoń teraz: 660 910 950
- Napisz do nas: biuro@sos.edu.pl
Dodatkowe informacje dla uczestników.
Udział w szkoleniu możliwy jest poprzez rejestrację i zrealizowanie płatności w jednym z 3 wariantów, wg. Państwa potrzeb:
- Rejestracja online poprzez system ecommerce w serwisie internetowym: www.sos.edu.pl
Uczestnik zobowiązany jest do zarejestrowania się na szkolenie online poprzez stronę internetową i zrealizowanie płatności elektronicznie poprzez BLIK, Przelew elektroniczny lub kartę kredytową (operatorem płatności jest system Dotpay). Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem. - Rejestracja poprzez wypełnienie druku formularza zgłoszeniowego – poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy biuro@sos.edu.pl, dalej zrealizowanie płatności przelewem bankowym na podstawie przesłanej faktury pro-forma. Potwierdzeniem udziału w szkoleniu jest zaksięgowanie wpłaty na koncie bankowym organizatora, najpóźniej na 3 dni robocze przed szkoleniem.
- Dla rejestracji pracowników instytucji publicznych, urzędów centralnych lub samorządowych, administracji publicznej i innych instytucji oraz organizacji pozarządowych gdzie płatność z góry za szkolenie jest proceduralnie niemożliwa dopuszczalne jest uregulowanie opłat za udział pracownika po szkoleniu na podstawie przekazanej w ostatnim dniu szkolenia faktury VAT (zazwyczaj brutto=netto, na podstawie Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 ze zm. – art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) z terminem płatności 14 lub 21 dni. Uprzednio konieczna jest rejestracja pracownika poprzez przesłanie wypełnionego, podpisanego i opieczętowanego skanu formularza na adres mailowy
Organizacja szkoleń w dobie COVID19.
Szkolenie realizowane jest zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministerstwa Rozwoju oraz GIS i
przygotowanymi przez nas wytycznymi – przesyłanymi od uczestników szkoleń. Każdy z uczestników
jest zobowiązany do przesłania przed udziałem w szkoleniu oświadczenia:
Oświadczam, że zapoznałam/em się z powyższymi wytycznymi. Oświadczam, że w ostatnich dwóch
tygodniach nie chorowałam/em , nie miałam/em objawów świadczących o ryzyku zachorowania na
covid19 oraz nie miałam/em bezpośredniego kontaktu z osobą, u której potwierdzono zachorowanie
na covid19.
ORGANIZATOR SZKOLENIA:
ŚLĄSKA ORGANIZACJA SZKOLENIOWA SP. Z O.O.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950 lub 880 635 558
KRS: 0000811883 | NIP: 9542809702 | REGON: 9542809702
Rejestr Instytucji Szkoleniowych (RIS) – nr ewidencyjny: 2.24/00351/2020
TAGI:
Efektywność zespołów sprzedażowych, obsługa klienta, szkolenia dla handlowców, szkolenia dla handlowców Katowice, Szkolenia dla sprzedawców, szkolenia dla sprzedawców Katowice, szkolenia sprzedażowe, szkolenia sprzedażowe Katowice, szkolenie Katowice, szkolenie obsługa klienta, szkolenie obsługa klienta katowice, zarządzanie sprzedażą, zarządzanie sprzedażą szkolenie, zwiększenie wyników sprzedaży, zwiększenie wyników sprzedaży szkolenie
Zobacz także inne szkolenia przygotowane dla Ciebie
Możesz lubić także…
- Kompetencje menedżerskie
DELEGOWANIE ZADAŃ, WZMACNIANIE SAMODZIELNOŚCI I MOTYWOWANIE PRACOWNIKÓW
Czytaj dalej