
Twój biznes w Internecie
Czego się nauczysz podczas 12 szkoleń marketingowych?
- Dowiesz się jakie są aktualne trendy, skuteczne narzędzia, metody komunikacji i sprzedaży przez Internet
- Nauczysz się jak zaplanować oraz uruchomić sprawną komunikację z Klientem w Internecie
- Zdobędziesz niezbędną wiedzę na temat podstaw uruchamiania i optymalizacji strony lub sklepu internetowego
- Dowiesz się jak tworzyć i promować treści na stronie, blogu i sklepie oraz jak prowadzić skuteczny content marketing poprzez zewnętrzne publikacje
- Nauczysz się planować strategię i krok po kroku uruchamiać kampanie reklamowe w Google Ads
- Poznasz podstawowe narzędzia oraz elementarną wiedzę z zakresu SEO (ang. Search Engine Optimization) poprzez optymalizację i pozycjonowanie serwisów internetowych
- Uruchomisz oraz zoptymalizujesz Google Analytics oraz nauczysz się jak tworzyć i czytać praktyczne raporty z danych, także za pomocą Google Data Studio
- Nabędziesz wiedzę z zakresu prawa w e-handlu niezbędną do przygotowania dobrego regulaminu sklepu, polityki prywatności i innych regulacji prawnych niezbędnych dla każdego kto prowadzi e-biznes
- Nauczysz się jak w komunikacji z Klientem wdrożyć i wykorzystać komunikację poprzez SMS
- Dowiesz się jak zaplanować i wdrożyć w swoim e-biznesie procedury wysyłki i zwrotów oraz jakich błędów unikać realizując logistykę poprzez kurierów, paczkomaty i inne formy dostawy
- Zdobędziesz praktyczną wiedzę na temat wykorzystania Facebooka w Twojej firmie
- Pogłębisz wiedzę na temat budowania marki osobistej i wykorzystania możliwości LinkedIn w Twoich działaniach biznesowych w sieci
- Poznasz efektywne metody promocji i komunikacji z Twoimi Klientami
- Dowiesz się jak współpracować z agencjami, domami mediowymi, mediami i dostawcami usług dedykowanych dla przedsiębiorców działających w e-biznesie
Do kogo kierowany jest projekt "Twój biznes w Internecie"?
- osoby planujące uruchomić lub przenieść swój biznes do Internetu
- pracownicy działów marketingu, PR, komunikacji
- menedżerowie i eksperci, którzy prowadzą projekty marketingowe lub komunikacyjne
- eksperci wspierający swoich Klientów w rozwoju przedsiębiorców w kierunku e-handlu
Dlaczego warto wziąć udział?
- Program obejmuje kompleksowo zagadnienia e-marketingu niezbędne do samodzielnego prowadzenia biznesu w sieci lub sprawnego prowadzenia tych działań w działach marketingu, komunikacji i PR
- Zajęcia prowadzone są w blokach w ramach 8 dni szkoleniowych, których całość odbywa się w zaledwie kilka tygodni (w dni powszednie oraz w weekendy)
- Moduły realizowane są w formie online lub w formie hybrydowej (część zajęć na sali, a część online – realizacja w zależności od aktualnych na dany czas przepisów i obostrzeń covid-19)
- Szkolenia oparte są na konkretnych przykładach i często gotowych rozwiązaniach do wdrożenia w swoich przedsiębiorstwach
- Wykłady i warsztaty prowadzą eksperci z kilkunastu letnią praktyką w swoich specjalizacjach
- Uczestnicy otrzymują obok udziału w zajęciach także sporo materiałów szkoleniowych, poradników oraz dostęp do branżowych ebooków i filmów instruktarzowych,
- Absolwenci otrzymują zaświadczenia ukończenia zestawu szkoleń, a chętni którzy biorą udział w końcowym teście wiedzy (25 pytań/25 minut) otrzymują dodatkowo ceniony Certyfikat Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z tytułem “eBiznes Manager”.
Dane szczegółowe o szkoleniu
Tytuł szkolenia
TWÓJ BIZNES W INTERNECIE. Pakiet 12 szkoleń marketingowych
Kod usługi szkoleniowej
O/EBM/12/SOS
Termin rozpoczęcia szkolenia
Miejsce szkolenia:
Kategoria:
Szkoleniowiec:
Adam Misa, Bartek Ziemiański, Maja Wiśniewska, Marek Oczkowski, Mateusz Pycia, Robert Duda, Wiktor Tokarski, Witold Chomiczewski
Aktualna cena:
5,750.00 zł
Program cyklu 12 szkoleń
eBiznes Manager
SZKOLENIE 1.
PODSTAWY MARKETINGU INTERNETOWEGO
Robert Duda, Spozycjonowani.pl
- Rynek e-commerce 2022
- Dostępne narzędzia i kanały komunikacji w sieci
- Twój Klient w Internecie – kim jest, czego potrzebuje i jak szuka informacji?
- Najczęstsze błędy w planowaniu i uruchamianiu strategii komunikacji i sprzedaży przez Internet
SZKOLENIE 2.
TWOJA MARKA OSOBISTA I PROMOCJA FIRMY W LINKEDIN
Bartek Ziemiański, Sharebe/LinkedIn
- Zalety Twojej obecności na LinkedIn
- Jak stworzyć Twój profil personalny?
- Metody skutecznej budowy sieci kontaktów
- W jaki sposób budować markę osobistą poprzez publikację użytecznych treści na LinkedIn
- Twoja strategia codziennej aktywności w serwisie
SZKOLENIE 3.
PROFIL FIRMOWY NA FACEBOOKU + NIEZBĘDNE NARZĘDZIA
Adam Misa, IntroPR
- Ogromny potencjał mediów społecznościowych
- Profil firmowy od A do Z
- Skuteczna identyfikacja Twojego Klienta na Facebooku
- Narzędzia do tworzenia treści, publikacji i promocji
- Planowanie i uruchamianie strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- Niezbędne narzędzia i gotowe rozwiązani do wdrożenia na FB
SZKOLENIE 4.
SKUTECZNE KAMPANIE W GOOGLE ADS
Robert Duda, Spozycjonowani.pl
- Jak zaplanować kampanie reklamową w Google Ads?
- Potencjał SEO w służbie dobrym wynikom kampanii
- Podstawowe pojęcia niezbędne w Google Ads
- Uruchomienie pierwszej kampanii w wyszukiwarce krok po kroku
- Jak samodzielnie optymalizować reklamy i słowa kluczowe?
- Czego wymagać od firmy zewnętrznej aby odnieść sukces
SZKOLENIE 5.
AUTOMATYZACJA MARKETINGU / MARKETING AUTOMATION
Łukasz Miller, lukaszmiller.pl
- Co to jest marketing automation i jak go zastosować w firmie?
- Jak wybrać najlepsze narzędzia dla B2B lub B2C?
SZKOLENIE 6.
EMAIL MARKETING KROK PO KROKU
Magdalena Szyjka, Freshmail.pl
- Jak przygotować i wdrożyć w komunikację email marketing aby zwiększyć sprzedaż i zbudować zaufanie do marki?
- Uruchamiamy konto firmowe i pierwsze kampanie we Freshmail
SZKOLENIE 7.
KOMUNIKACJA SMS W E-BIZNESIE
Maja Wiśniewska i Marek Oczkowski, SMSAPI.pl
- W jaki sposób wykorzystać tradycyjnego SMSa w eBiznesie?
- Pierwsza kampania smsowa krok po kroku
PRAWO W E-HANDLU
Witold Chomiczewski, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy
- Podstawowe zagadnienia niezbędne do realizacji działań komunikacyjnych, promocyjnych oraz sprzedażowych w Internecie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
SZKOLENIE 9.
LOGISTYKA. DOSTAWY I ZWROTY W E-COMMERCE
Mateusz Pycia, Globkurier.pl
- Rynek przesyłek dla e-commerce w kraju i za granicą
- Jak usprawnić proces wysyłek i zwrotek w swoim e-sklepie?
SZKOLENIE 10.
AUDYT SEO + WSPÓŁPRACA Z AGENCJĄ SEO
Robert Duda, Spozycjonowani.pl
- Narzędzia do samodzielnego audytu krok po kroku
- Jak współpracować z Klientem i nie przepłacać za usługi SEO?
SZKOLENIE 11.
JAK SKUTECZNIE DZIELIĆ SIĘ WIEDZĄ O EMARKETINGU
dr Wiktor Tokarski, Coach. Trener Biznesu, Ekspert ds. komunikacji
- Jak przygotować profesjonalną prezentację o e-marketingu
- Profesjonalne wystąpienia publiczne na temat e-handlu
GOOGLE ANALYTICS + GOOGLE DATA STUDIO
Robert Duda, Spozycjonowani.pl
- Uruchomienie i optymalizacja konta Google Analytics
- Praktyczne raporty danych GA z Google Data Studio
TEST KOŃCOWY I ZAKOŃCZENIE TEJ EDYCJI
Kto poprowadzi szkolenia i warsztaty?
Wykładowcy w Śląskiej Akademii Handlu Internetowego to doświadczeni praktycy z kilkunastoletnim stażem w przedmiotowym zakresie. Prowadzący to także doświadczeni trenerzy Śląskiej Organizacji Szkoleniowej oraz wykładowcy na wielu konferencjach branżowych, kursach, szkoleniach, a także na studiach magisterskich oraz podyplomowych:
- Bartek Ziemiański, Sharebe sp z o.o. – ekspert w dziedzinie LinkiedIn i mediów społecznościowych
- Witold Chomiczewski – Radca prawny i wspólnik w Lubasz i Wspólnicy, Redaktor naczelny Portalu Prawa IT. Pełnomocnik ds. Legislacji Izby Gospodarki Elektronicznej
- Maja Wiśniewska, Menadżer marketingu w SMSAPI
- Mateusz Pycia, założyciel i CEO Globkurier.pl
- Marek Oczkowski, Partnership Manager w SMSAPI
- Magdalena Szyjka, Strategy Manager w FreshMail
- Adam Misa – właściciel agencji IntroPR, specjalista w zakresie Facebooka i Instagrama
- dr Wiktor Tokarski – Ekspert w zakresie kompetencji menadżerskich. Doktor nauk humanistycznych. Coach. Trener Biznesu.
- Robert Duda – Certyfikowany Specjalista Google, Założyciel i właściciel agencji Spozycjonowani.pl, Wiceprezes Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach
- Łukasz Miller – Ekspert w dziedzinie performance marketingu, marketing automation i inbound marketingu
Video zaproszenia od trenerów!
Gdzie i kiedy odbędą się szkolenia w projekcie eBiznes Manager
Adres:
Wszystkie zajęcia w najbliższej edycji realizowane będą w trybie Online lub w trybie stacjonarnym w centrum konferencyjnym na Stadionie Śląskim, o czym poinformujemy bliżej terminu realizacji. Decyzja wynikać będzie z aktualnych przepisów i obostrzeń wynikających z COVID19
Termin realizacji zajęć z najbliższej edycji
Termin kolejnych edycji eBiznes Manager
Zainteresowany? Zadzwoń teraz: 660 950 910
Co otrzymujesz uczestnicząc w projekcie?
- Udział w 12 inspirujących szkoleniach warsztatowych, w bezpiecznych warunkach Online w kontekście obecnej sytuacji pandemicznej lub z zachowaniem odpowiednich ograniczeń w wygodnych salach konferencyjnych na Stadionie Śląskim
- Sporą dawkę wiedzy teoretycznej oraz ćwiczenia i warsztaty praktyczne
- Komfortowy udział w szkoleniu w max. 12 osobowej grupie!
- Drukowane materiały szkoleniowe potrzebne do przeprowadzenia szkolenia
- Prezentacje i materiały wykorzystywane podczas zajęć w formie plików pdf
- Certyfikaty Śląskiej Organizacji Szkoleniowej z potwierdzeniem ukończenia szkolenia z tytułem eBiznes Manager
- Bardzo wartościowe nagrody dla najlepszych uczestników (najlepszy wynik testu końcowego)
- W przypadku zjazdów na sali szkoleniowej uczestnicy otrzymują także przerwy kawowe, wodę i owoce w trakcie zajęć
CENA ZA SZKOLENIE NIE OBEJMUJE:
- Zakupu lub wynajmu sprzętu komputerowego, w tym kamerki i mikrofonu (uczestnicy zaopatrują się we własnym zakresie)
- Przejazdów,
- Dodatkowych kosztów wynikających z udziału w szkoleniu.
KOD USŁUGI SZKOLENIOWEJ:
O/EBM/12/SOS
Organizator projektu.
Al. Roździeńskiego 188, 40-203 Katowice
tel. 660 910 950
Chcesz wziąć udział w projekcie
"Twój biznes w Internecie"?
Masz pytania? Zadzwoń: 660 910 950
TAGI:
Biznes w Internecie, eMarketing Manager, marketing internetowy, Marketing Manager, Marketing w Internecie, Reklama w Internecie, Szkolenia Marketing, Szkolenie eMail Marketing, Szkolenie Facebook, szkolenie Google Ads, szkolenie Google Analytics, Szkolenie LinkedIn, Szkolenie Marketing Automation