Wiktor Tokarski

Wiktor Toarski

Obszar specjalizacji

Rozwój kompetencji managerskich. Budowanie relacji interpersonalnych. Wpływ komunikacji na życie i biznes. Motywacja i automotywacja. Ograniczające przekonania. Zarządzanie czasem i efektywność osobista. Zarządzania zasobami ludzkimi. Komunikacja i doskonalenie zawodowe. Coaching managerski. Rozwiązywanie konfliktów. Inteligencja emocjonalna. Budowanie efektywnych zespołów. Przywództwo.

Doświadczenie zawodowe

Pierwsze kroki na sali szkoleniowej stawiał w 2008 roku prowadząc szkolenia dla średniej kadry managerskiej jednego z największych polskich banków. W między czasie obronił doktorat z socjologii i prowadził liczne projekty z zakresu rozwoju osobistego. Przez kilka lat zdobywał doświadczenie jako manager, dyrektor zarządzający, a także wykładowca akademicki.

Współpracował z takimi markami: BZWBK (obecnie Santander Bank), Instytut Rozwoju Biznesu (obecnie: IBD Business School), TU Allianz Polska, TimeTrend, Riff, Montblanc, Noble Place oraz Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

Doświadczenie w świadczeniu tego typu usług

Od 2017 roku przeprowadził ponad 1800 godzin szkoleniowych, 1100 godzin coachingu indywidualnego i grupowego oraz ponad 100 godzin executive coachingu.

Wykształcenie

Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii.
Coach  (Szkoła Profesjonalnego Coachingu w Instytucie Psychoedukacji i Rozwoju Integralnego, Kraków).
Trener biznesu (IBD Business School, Warszawa)

Tematyka realizowanych szkoleń i warsztatów w Śląskiej Organizacji Szkoleniowej: 

  • Akademia Menedżera (6 dni szkoleniowych)
  • Szkolenie warsztatowe “Delegowanie zadań, wzmacnianie samodzielności i motywowanie pracowników”
  • Szkolenie warsztatowe “Jak radzić sobie z roszczeniowym Klientem?”
  • Szkolenie warsztatowe “Jak występować publicznie, prowadzić ciekawe prezentacje i skutecznie szkolić?” (4 dni szkoleniowe)
  • Szkolenie warsztatowe “Asertywność jako metoda na zwiększenie własnej efektywności w pracy”
  • Szkolenie “Budowanie i pozycjonowanie Twojej marki”
  • Szkolenie warsztatowe “Efektywna komunikacja w Zespole”
  • Szkolenie warsztatowe “First Time Menedżer – Asertywność” (1 dzień)
  • Szkolenie warsztatowe “First Time Menedżer – Delegowanie” (1 dzień)
  • Szkolenie warsztatowe “First Time Menedżer – Emocje” (1 dzień)
  • Szkolenie “Skuteczny Mendżer” (3 dni)
  • Szkolenie warsztatowe “Sukces leży w Twojej głowie” (1 dzień)
  • Szkolenie “Wzmacnianie efektywności własnej i zespołowej”

Wyświetlanie wszystkich wyników: 5